2012. november 27., kedd

28.rész

Sziasztok!:) Remélem tetszeni fog az új rész,komizzatok!:D és a chatbe is írhattok nekem!

Kedves Naplóm!

Domcsi szemszöge


-Iszol valam..

Nem tudta végig mondani Niall,mert az egyik barátja éppen bele keveredett egy nagy bunyóba,és Niall oda szaladt.
-Ne Niall,ne menj oda ! 

De addigra már odament és megvédte a barátját, de aztán többen lettek, és elverték Niall-t. Én azonnal odaszaladtam hozzá, de addigra elmentek az ellenségei. Hívtam a mentőt, és 10 perc alatt ide is értek. 
-Niall, én nem hagylak el soha, ezért most veled megyek - mondtam a könnyeimmel küszködve.
-Kicsim, maradj itt nyugodtan, nem lesz semmi bajom.  - fogta meg a kezem.
-Hogy kérhetsz ilyet tőlem, én nem is tudnálak itt hagyni, mert csak azon gondolkodnék, hogy mi lehet veled. 
De azután nem volt időnk "veszekedni", mert már indultunk a kórházba. Mindig is gyűlöltem a kórházakat, nagyon büdösek, utálom, hogy érzem a gyógyszerek szagát, más betegek jellegzetes "illatát". De Niall-ért mindent! Rögtön bevitték egy kórterembe kivizsgáltatni, és 20 perc múlva kijött az orvos: 
-Na mi a baj, doktor úr? - kérdeztem. - van komolyabb baja?
-Nyugodjon meg, kisasszony, nincs komolyabb baja, de pár napig megfigyelés végett bent tartjuk. És eltört a keze. - közölte velem az orvos.
-Be lehet menni hozzá? És ha lehet, minden időmet vele szeretném tölteni. 
-Persze, nyugodtan. - és rögtön a szoba felé vettem az irányt.

Niall szemszöge


Csak ott feküdtem, szótlanul, mikor belépett az ajtón valaki. Rögvest felismertem az alakja miatt. 

-Szia szivem. - ült le az ágyam mellé.
-Csak nem mentél haza kincsem? - kérdeztem tőle.
-Mégis hogy gondoltad ezt? Én soha nem hagylak magadra! - felelt aggodalmaskodva.
-De nincsen semmi bajom. - mondtam - de azért jólesik, hogy itt vagy. 
-Én mindig melletted leszek, ha bármi történne is. 
-Én is ugyanígy érzek veled kapcsolatban. - majd magamhoz húztam, és megcsókoltam.
-Na ez mi volt? - érdeklődött elpirultan.
-Hát az, aminek látszott! - mosolyogtam.
-Nem vagy éhes? - tudakolódott.
-Nem, kivételesen. - itt felnevetett. 
-Min mosolyogsz? - majd a füle mögé tűrtem a haját. 
-Azon, hogy Niall Horan jelen esetben nem éhes. - kacagtunk. 
-Van ilyen ! -válaszoltam
-De veled is van ilyen ?
-Hát persze ! Én is ember vagyok !

Emma szemszöge 

*Itthon
 Egyfolytában Zaynre gondoltam,de Johny megzavart a gondolataimban
-Még mindíg jóba vagy azokkal a fiúkkal ?
-Miért ? amugy igen !
-Azt szeretném hogy többet ne találkozz velük !
-Micsoda ? Te ezt most komolyan kéred ? Biztos nem teszem meg !
-Akkor választhatsz ! Én vagy ők ? 
-De..
Ezután ki ment a szobából,és hagyott gondolkozni
De mit tegyek ? Mit ? Nem akarom egyikőjüket sem el veszíteni..Istenem mit tegyek ?
Nem tudom,mit tegyek !

Domcsi szemszöge

Bent voltam Niallel a szobába,és egy darabig beszélgettünk,azután meg szólít
-Kicsim,nem húznád el a függönyöket,és  nem zárnád be az ajtót ?
Okt.4.   

 
    


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése