2012. december 1., szombat

29.rész

Sziasztok ! Remélem tetszett az elöző rész,mert most hoztam a kövit ! Remélem ez is tetszeni fog majd ! Jó olvast !

Kedves naplóm !

Domcsi szemszöge

Bent voltam Niallel a szobába,és egy darabig beszélgettünk,azután meg szólít
-Kicsim,nem húznád el a függönyöket,és  nem zárnád be az ajtót ? 

Ezután meg is tettem amire meg kért és megkérdeztem
-De Nial miért kellett ,hogy elhúzzam,és bezárjam ?
-Hát ezért !
És ekkor meg nyomott egy gombot és egy asztal jött ide hozzánk,meg gyertyák
-Gyertya fényes vacsora ? Ez komoly Niall ?
-Miért , nem tetszik ?
-Dehogyis nem ,de másra számítottam..
-Ha arra gondolsz,nyugi nem fogok ezentúl csak olyan dolgokat csinálni veled,mert nem abból áll a világ !
-Ezt jól esik hallani ! Na de akkor hozzá fogunk a vacsoránkhoz ?
-Igen,hölgyem !Ahogy parancsolja !
-Oh..de udvarias itt valaki !
-Ezt is ki kellet tanulnom ! De büszke vagy rám nem ?
-Hát jó hogy ! Kevés embernek van ilyen pasija ,mint nekem !
-Persze hogy nincs,mivel Niall Horanból csak egy lehet !
Mondta  nagyképűen,és el kezdtünk mind ketten nevetni
Hozzá is kezdtünk,és a főétel hús és krumpli volt ,meg volt meggy leves,és puding .De nagyon jó volt!
-Jujj , Niall ez nagyon jó volt ez az este,és finom volt a kaja,meg veled mindig jól érzem magam !
-Én is köszönöm hogy itt vagy  velem ! Én is mindig jól érzem magam veled,de csak veled !
-Mert kivel nem ?
-Sok mindenkivel
-Például ?
-Nem tudom,de vannak olyan emberek , akikkel nem igazán érzem jól magam
-Olyan ismerősei mindenkinek vannak , még nekem is !
-Na látod ! 
-És most mitcsinálunk ?
-Hát szerintem neked idelye menned,nehogy aggódjanak..
-Dehogy megyek Niall ! Én mindig melletted maradok !
-De nem szükséges kicsim,te is tudod,inkább pihent ki magad !
-Én csak melletted érzem jól magam,nélüled nyugtalan vagyok ! Akkor maradhatok ?
-De aranyos vagy  kicsim ! Jóhogy maradhatsz,gyere ide mellém !
-Ezt akartam hallani s tudom hogy aranyos vagyok ,de te is!
-Ezt is tudtuk !
-Na jóéjt kicsim !
-Neked is babám !
Ezután el is aludtunk :)
        
Emma szemszöge

 Ezután ki ment a szobából,és hagyott gondolkozni
De mit tegyek ? Mit ? Nem akarom egyikőjüket sem el veszíteni..Istenem mit tegyek ?
Nem tudom,mit tegyek !    


*Reggel
 Egész éjjel gondolkoztam,és arra jutottam,hogy..
Johnyt választom,és nem a fiúkat,és ezentúl többet nem találkozok velük
Nehéz volt,de muszály,mert nem akarom Johnyt elveszíteni
-jó reggelt kicsim  ! -szólalt meg Johny
-Szia kincsem,neked is ! Jól aludtál ?
-Melletted mindig jókat alszok.
-Én meg melletted ! Mit álmodtál ?
-Rólad álmodtam
-Na és mit ?
-Hogy születtek gyerekeink !
-Bocs,de az még messze van !
-Tudom,de ez csak álom volt..Amugy ha terhes lennél,és születnének milyen nevet adnál nekik ?
-Ha lány akkor mindenképpen Liza,ha fiú akkor vagy Johny vagy Zick
A Zick-et azért gondoltam,mert a Zayn-re  hasonlít,de csak nem mondhatom azt hogy Zayn,mert megint izél
-Na az jó,nekem is tetszenek ezek a nevek !
-Johny gondolkoztam este erről a dologról..
-És mire jutottál ? Őket választod ?
-Nem,hanem téged !
-Na ennek örülök,és hogy hogy ?
-Mert te vagy a szerelmem !
-Nagyon jól döntöttél
És ekkor elkezdett csókolgatni,és meg történt aminek meg kellet történnie ! Le feküdtem vele !

Zayn szemszöge

Ma reggel Emmára gondoltam,hogy fel-e hívjam,de inkább nem,hanem bementem Niall-hez a kórházba
-Sziasztok !
-Szia -köszöntek Domcsival
-Jobban vagy haver,vagy a hancurozáshoz mindig jól vagy ?
-Hülye ! -orditottak rám mind ketten
-De most mivan ? BIztos volt valami.
-Igen volt ! vacsoráztunk este ! -mondta Domcsi
-Haha persze-persze !
-Akkor ne hidd el ! -dühödött fel Niall
-Jólvan már ! Csak viccelek !
-Ez nem valami jó vicc. -mondták dühösen
-Szerintetek fel hívjam Emmát ?
-Szerintem igen !  -adott egy pozitiv választ Niall
-Oké.
Fel is hívtam,de nem vette fel,csak pár perc múlva vette fel valaki,de nem hasónlított az ő hangjára..         
          
 
                

1 megjegyzés: