2012. november 14., szerda

20.rész

Sziasztok ! Nagyon rosszul esik hogy nagyon kevés a megtekintés az  elözőhöz képest,de csak a barátnőm miatt írok most kövit,mert ő kérte,de azért remélem nagy nehezen össze gyülik majd legalább a 30 megtekintés ! Na jó olvasást ! :DD 

Kedves naplóm !
Észre sem vettük hogy a nagy beszélgetésben Domcsi és Niall eltüntek.Hol lehetnek ? El kezdtük őket keresgélni és Kitti messziről megpillantotta hogy ott ülnek egy büfében és beszélgetnek,nevetgélnek.Nagyon örülök hogy ilyen hamar össze haverkodtak ,de meg is zavartam őket a beszélgetésükben.
-Bocsika hogy megzavarlak titeket,de hirtelen el tüntetek és aggódtam.Mit isztok ?
-Semmi baj,inkább mi kérünk bocsánatot hogy szótlanul elsétáltunk,hát juice-t,és te ?
-Én most inkább nem iszok semmit,hanem haza megyek
-ne már Emma, ne menj már el !
-De megyek,mert unatkozok és takaritani is kell,és nem hiszem hogy ti meg csináljátok.
-Nem baj,létszi Emma,csak a kedvemért maradj !
-Na jó maradok de csak mert te kérted,de akkor mit csináljunk ?
-Nem tudom majd a fiúk meg mondják
Mindannyian idejöttek a büfébe,és Zayn folyamatosan nézett,és már elegem volt ezért meg mondtam a magamét.
-Zayn,te most mit bámulsz folyamatosan,mert elég zavaró.!?
-Ja bocsi,csak el gondolkodtam.
-És min ?
-Azon hogy milyen szép vagy !
-Létszives hagyj békén! Nekem van barátom,és amúgy sem tetszel!
-Tényleg jársz valakivel ? Ezt nem tudtam bocsi .
Ezután nem szólt semmit,csak el ment a büfétől,Harry pedig utána ment,Harry után pedig Kitti,Kitti után Domcsi,utána Niall,aztán Louis és Liam is velük tartottak,én meg ott maradtam egyedül,mert egy egoista sztár nem bírja el viselni hogy vissza utasítják,hát ez van,és amugyis szeretem Johny-t.
*1 óra múlva*
Domcsi ,Niall,Harry és Kitti oda jöttek a büféhez.
-Emma,miért bántottad meg Zaynt ?
-Mi ? Ezt komolyan kérdezed ? Ha egyszer nem tetszik akkor nem lehet eröltetni,vagy talán hazudjak neki hogy tetszik ? Vagy mi ? Meg mit vártok töllem amikor ott van nekem Johny akit szeretek!
-De akkoris ! Na mindeggy inkább gyere velünk,mert Niallék azt szeretnék hogy el mennyünk hozzájuk,és el énekelnek nekünk pár számot.Benne vagy ?
-Felöllem .
El is indultunk gyalog,és 20 perc alatt oda is értünk.Nagyon szép házuk volt,kívül is meg belül is ! Be mentünk a házba és mind az öten ott voltak és le ültettek egy kanapéra minket hogy hallgassuk őket,és végig is hallgattuk őket ! A daluk közben el gondolkodtam ,és nagyon tetszett,azt hiszem meg tudnám őket kedvelni ! Amikor végeztek Niall félre hívta Domcsit és beszélgettek
-Öm..Tudod Domcsi,tudom hogy csak 1 napja ismerjük egymást,de ígyis nagyon meg tetszettél,mert te olyan más vagy mint a többi lány,és persze jó értelemben !
-Tényleg ? Ha nem baj én is elmondom hogy nekem is nagyon tetszel,és nagyon köszönöm a kedves szavaidat !
-Azt szeretném megkérdezni hogy el jönnél-e velem mondjuk szombaton egy kis étterembe hogy kettesbe lehessünk ?
-Hogy is mondhatnék neked nemet ? Persze hogy elmegyek !
Erre a válaszra Niall arcon puszilta Domcsit,és Domcsi is adott neki egy puszit,erre mind ketten el pirultak ! Ezután ki jöttek.
Megszólal Zayn .
-Játszunk kérdezz feleleket ?
-Okéés..Ki kezd ?
-Mondjuk én ! -válaszolt Louis -Domcsi tetszik neked Niall ,és ha igen akkor lennél vele együtt ?
-Tudod Louis z hülye kérdés ! Mindkettőre igen a válasz,de még egy kicsit meg akarom ismerni,na de most én kérdezek mondjuk Harrytől! Harry el tudnád képzelni hogy Kittivel egy étterembe vagytok csak ketten,és meg akarod csókolni de Kitti fel áll és el megy a wc-re ? Akkor mit lépnél ?
-Huh..Hát elég ciki lenne számomra,de azt tenném hogy utánna megyek és meg csókolom !
Mind ketten el is pirultak 
- Na szóval akkor,öm Emma  ha nem lenne pasid akkor össze jönnél Zaynel ?
Zayn rögtön fel figyelt és rám nézett.Én azt hiszem hogy lehet meg tetszett egy kicsit,de Johny-t szeretem..
-Hát öm,ez nehéz kérdés,és én öm nem is tudom..
Ekkor nem hagyta Zayn hogy végig mondjam,közelebb jött és..Szept.22.                     

2 megjegyzés:

  1. IMÁDOM A BLOGOD!
    HAMAR KÖVIT:D
    pusziii.:) <3

    VálaszTörlés
  2. én meg a tiedet de nagyon !! Okéés probálok sietni,de akkor teis :DDD

    VálaszTörlés