2012. november 9., péntek

16.rész

Sziasztok !! Bocsika hogy nem hoztam részt vagy majnem 2 hete de lusta voltam meg olyan sokáig tart leírni egy részt..De most megjöttem és remélem tetszenii fog mert új szereplők köszöntenek be ebbe a részbe ! Remélem tetszeni fog ! Jóó olvasást ! :))

Kedves naplóm !
Ott hagytam abba hogy valaki sírva kopogott az ajtón,oda mentem kinyitni az ajtót és Kitti volt az,és megkérdeztem tőlle hogy mi a baj,és elmondta hogy az hogy Alex ugye elkezdett neki udvarolni,és elhitette vele hogy tetszik neki,és most látta hogy egy lánnyal flörtölget és olyanokat mond neki hogy neki senki más nem kell csak az akivel flörtölni látta,és én erre nagyon dühös lettem mert a barátnömmel ezt csinálta egy semmire kellő pasas,aki egyépként csak megjátszotta a fejét Kitti elött!Na még mit kap ezért tőllem,csak várjon ! Megvigasztaltuk szegény Kittit aztán lementem a konyhába hozni egy kis kaját,és összedobtam egy kis tejbe grízt.Amikor felértem hallottam az ajtóból hogy Kitti és Domcsi a One Direction-ról beszél amit mellesleg én kinem állok,mivel azok a pasasok egyszerűen irritálnak !
-Hát ti meg miről beszélgettek ?? Ugye nem azokról a fiúkról ?
-De!-Mondta határozottan Domcsi.
-De lányok..
-Emma kérlek ne utáld már annyira őket hiszen most ők a leghiresebbek az egész világon,mellesleg olyan helyesek,és a hangukról ne is beszéljünk !
-Na jó ezt a témát hanyagoljuk,mert már ezt megbeszéltük,nem tudom miért de nem jönnek be és kész,de tessék csináltam nektek reggeit !
-Köszönjük ! -Mondták egyszerre lehangóltan.   
Már elkezdtem pakolni a cuccaimat mert holnap hajnalba indulunk Berlinbe ,és magyon izgulok ,mert biztos nagyon jó lessz !A lányok is miután megették a reggeliüket elkezdtek pakolni,meg Nick is elkezdett Domcsival,csak Alex nem mert őt inkább nem is visszük magunkkal,sőt a házból is kidobjuk,legalábbis az lenne a legjobb megoldás,de Domcsi dönti el,de szerintem ő is ezt tenné..
Miután végre összepakoltam megcsörrent a telefonom ,apa volt az !
-Szia apa !! Mi a helyzet ? Már össze pakoltam és szerintem lassan mindenki,és hajnalba indulunk is !
-Szia kislányom ! Minden rendben,okés várlak titeket ! Azért hívtalak hogy amikor holnap ide értek és miután kipakoltatok arra gondoltam hogy elmehetnénk Londonba !
-De apa én még Berlinbe sem voltam és kiszeretném használni ! tudod mit ? Amikor oda érünk és pár nap eltelik azután elmehetünk,oké ?
-Ahogy gondolod,csak azt szeretném hogy jól érezzétek magatokat,de ahogy neked jó.
-Okés,köszönök mindent apa,szeretlek !
-Nincsmit megköszönnöd kincsem,hiszen egy apának ez a dolga,és énis szeretlek ,de most megyek dolgozni,szia puszi
-szia puszi apu !
Miután letettem a telefont hallottam hogy kopog valaki,kinéztem az a blakon és láttam hogy Alex  volt az ! Ki is rohantam ,és egy pofonnal kezdtem,aztán elkezdtem a mondandómat.
-Te rohadt szemét láda ! Mit képzelsz magadról ? Ki vagy te vagy kinek képzeled magad ?? Te egy nagy senki vagy ,és nem fogom hagyni hogy az eggyik legjobb barátnőmmel ilyeneket művelj,ezért parancsolom hogy azonnal pakold össze a cuccaid és takarodj a háztól,és soha ne lássalak meg a környéken ! Megértedtted ?
-De Emma félre érted a helyzetet mert én..
-Ne ellenkezz ! Nem érdekkel hogy volt,mi volt,mert biztos nem annak fogok hinni akit pár hete ismerek hanem akit több mint 15 éve..Mondtam valamit ! PAKOLD A HOLMID ÉS TAKARODJ !!!! Értetted ??
-Jolva,jolvan megyek ! 
Vagy fél órába tellet mire össze pakolt de aztán el is húzott,én meg felmentem megnézni hogy Domcsiék össze pakoltak e és sikeresen össze ! Hallgattak megint egy zenét ami mellesleg az 1D-től volt,és egyszerűen olyan ideges lettem attól a nyálas zenétől,miért  kell nekik ilyeneket hallgatni ?? Ajj már !!!!!!!! Na mindeggy én inkább le megyek a nappaliba tv-zni mert úgy látom itt nem lehet ! Aszthiszem a One Thing-et hallgatták  http://www.youtube.com/watch?v=Y1xs_xPb46M
Ezután már kb 5óra volt,és megfürödtem és le feküdtem aludni hogy hajanlba feltudjak ébredni..És csak arra keltem fel hogy csörög az ébresztőm
-Ez hihetetlen ! Már is  hajnal 4 óra van ?? Na mindeggy,kialudtam magam de olyan volt mintha csak 1 óra lett volna.
A többieket is felébresztettem,elég nehezen ébredtek de sietni kellett mert még Veráékért is el kellett mennünk ,elég hamar el is készült mindenki és már kocsiba is ültünk ,Nick meg én pakoltuk be a bőröndöket,és már indultunk is ! Nick vezetett..Amikor Veráékhoz értünk már láttuk hogy kinnt várnak,és be is szálltak,és indultunk a reptérre..Leültünk egy padra és vártunk a 6 órási indulásra,meg amíg Luisz meg Nick megveszi a jegyüket..Szept.17.

2 megjegyzés:

  1. nagyon jóó.<3 :))) imádom a blogod!

    VálaszTörlés
  2. nagyon köszönöm Domcsi !! Én is nagyon imádom a blogod de téged jobban !! :DD

    VálaszTörlés