2012. november 21., szerda

25.rész

Sziasztok megint ! Szomorú vagyok hogy az elöző két részt alig olvasták,de remélem ez most elnyeri a tetszéseteket ! Jó olvasást ! :DD

Kedves naplóm !

 *Emma szemszöge
 -Na megállj csak !
Erre mindenki elkezdett mindenkit párnával ütögetni,rám meg rám esett Zayn,és ekkor egymáshoz ért a szánk,de én észre vettem,hogy közel van hozzám egy párna,és gyorsan leütöttem vele,még mielött megcsókolt volna.De ezután kopogott Johny.
-Tessék ? Bejöhetsz ! Csak játszottunk -mondtam
-Akkor mehetünk ?
-Hova ?
-Hát a haverom szülinapjára . Vagy elfelejtetted ?
-Nem,csak nem jutott eszembe hirtelen ! Máris elkészülök ,te addig várj meg lent a kocsiban !
-Oké ,de siess !
-Jóó
Persze az hazugság volt hogy nem jutott eszembe hogy megyünk ,dehát ha elmondom hogy elfelejtettem,akkor megsértődik,meg előáll azzal,hogy ő nekem nem fontos,meg ehez hasonló dolgok !
Amikor végre elkészültem,akkor Zayn megszólalt
-Miért nem akarod azt a csókot ?
-Bocs,de sietek.Sziasztok !
És ki is viharoztam a szobából !
Johny már lent várt a kocsiban apuval együtt,és elindultunk arra az uncsi bulira !

*Niall szemszöge
-Na akkor mi most mit csináljunk ? - kérdeztem miközben Domcsi gyönyörű kék szemét figyeltem
-Szerintem énekeljünk ! -adta a tanácsot Louis
-Szerintem is ! -helyeselt Liam
-Te is szeretnél ? -kérdeztem Domcsitól
-Felőlem ,de előre szólok hogy nem tudok énekelni sehogyse
-Majd megtanítalak !
-De édes vagy ! -mondta,és olyan édes volt a mosolya
-Na akkor énekeljük el a  I would-ot ! Menni fog ?
-Háát.. -de ekkor elindult a zene,és elkezdett mindenki énekelni,én meg segítettem Domcsinak.
Amikor végeztünk ,akkor meg azt találtuk ki a fiúkkal,hogy elvisszük a csajokat abba a terembe ahol a dalankat veszik fel.
De Zayn szomorú volt Emma miatt,ezért ő inkább haza ment,és tv-t nézett. 20 perc alatt gyalog oda is értünk
-Meg is érkezdtünk -mondtam
- Máris ? Nem is tudtam hogy ilyen közel van ! -válaszolt meglepődve Domcsi
-Pedig igen ! Gyertek be ! Nagy valószinűsége hogy Simon is itt lessz,sajnos !
Be mentünk,és tényleg ott volt,de csak köszönt,és már ment is haza.
-Na foglaljatok helyet ! -mondta Liam
-Elénekelnétek külön külön valamilyen számot ? -kérdezte Vera meg Kitti
-Persze,de mondjátok melyiket,mert akkor kezdem én. -mondta Louis
-Énekeld el mondjuk a More than this-t. -javasolta Vera .
-Jólvan ! De csak neked ! -és nagyon látszott hogy szimpatizálnak egymással,és figyelik egymást ! Na itt is lessz valami ! Gondoltam magamban.Miután el énekelte a számot,azután Harry jött
-Na mit énekeljek szép lányok ?
-Mondjuk a What makes you beautiful-t -javasolta Kitti,és ők is nagyon figyelték egymást
-Jó,de én is csak neked küldöm te gyönyörű lány !
Miután ő is elénekelte akkor jött Liam
-Na mit ?
-Szerintem énekeld a Kiss you-t. -javasoltam,mert más nem szólt semmit
Elénekelte,és végül én jöttem
-Most én egy saját szerkesztésű dalt énekelek,amit csak Domcsinak írtam..A címe :a week of sundays-örökkévalóság
Ez teljesen a szívemből szólt,és féltem hogy nem fog tetszeni neki,de amikor elénekeltem,akkor elsírta magát,és a nyakamba ugrott..
-Akkor tetszik kicsim ?
-Hogy kérdezhetsz ilyet ? Jóhogy tetszik ! Ilyet soha nem írt nekem senki,sőt semmit,de ez csodálatos volt,és amit énekeltél azt komolyan gondolod hogy örökké ? -kérdezte
-Természetesen ! Nem akarlak soha elveszíteni,és remélem örökké együtt leszünk !
-nem rajtam múlik ! Én teljes mértékben szeretlek,és nem hagynálak el,de hogy te mit akarsz ! Rajtad múlik a kapcsolatunk !
-Én soha nem hagylak el ! Ezt jegyezd meg ! Szeretlek,és semmi futó kaland nem ér annyit hogy elveszítselek ! Végre megtaláltalak,és nema akrlak elveszíteni !
Ezt tényleg komolyan gondolom ! Későre járt és én ezzel a kérdéssell álltam elő
-Domcsi most az egyszer eljössz hozzánk,és ott alszol ?
-Dee...
-Nyugi nem eröltetem,ha nem akarod,de azt akarom hogy velem légy
-Okés ! Akkor összepakolok,és már mehetünk is
Amikor hozzánk értünk akkor beszélgettünk kicsit,tv-ztünk,majd el aludtunk .

Emma szemszöge
Úristen ez a buli borzalmas volt,és inkább nem is mesélem el.Johny berugott,és nem is tudta ki ő,meg én.Apa meg csak videójátékozott.
Na mindeggy megyek aludni.De ekkor megcsörrent a telóm..október.2  
            
                 

       

5 megjegyzés: