2012. november 12., hétfő

19.rész

Sziasztok ! Itt az újrész! Köszönöm a sok megtekintést ,de ha komiznátok az is jól esne ! Na jó olvasást ! :DD

 Kedves naplóm !
 Aztán bekapcsoltuk a tv-t,és láttuk Nick-et ,ahogy egy lánnyal csókolozik,még hozzá egy szinész nővel,aki nagyon szép volt,de én akkoris kinyírom Nick-et,hiszen hittem benne hogy szereti igazán Domcsit,de úgy látszik eggyik fiú se megbízható!! Domcsi viszont furcsa volt,de nem sírt meg nem szomorkodott csak el dobta a gyűrűjét,és be zárta az ajtót hogy ne tudjon be jönni Nick.
-Domcsi,jól vagy ?
-Persze hogy jól,semmi bajom !
-Biztos ? Megcsalt a jövendőbelid !
-Már nem az,és nyugi semmi bajom,mert tudod erre számítottam, és jóhogy nem szerettem bele olyan nagyon !
-Akkor jó,ne is szomorkodj mert nem érdemes,találsz mást !
-Hát igen találok újat,sőt már meg is van
-Na ki az ?
-Niall
-Ajj,Domcsi csak azt ne
-Miért ? Ne mond hogy nem jó fej
-Hát nem rossz
-A világ leg csodálatosabb álom pasija.!!
-Te tudod csak lágy boldog !
-Az leszek ha egyáltalán tetszek neki..
-Hidd el hogy igen,meg készülődjünk,mert nem soká indulunk az utcai koncertjükre
-Ja igen persze,megyek is hogy szép legyek
-Okés,én is
Domcsi haját megcsináltam nagyon szépre meg a ruhája is nagyon szép volt,meg Kitti is,mind ketten nagyon szépek lettek,ja meg amúgyis azok,de most főleg ! Johny meg Luis ( Vera pasija akit ugyanugy hívnak mint az 1D-s Louis) ők itthon maradtak,ja meg apa is.Taxival mentünk,és amikor oda értünk nagyon de nagyon sokan voltak,alig lehetett az utcán is el férni,de ebbe az volt a jó hogy bárki el mehetett ingyen,mivel az utcán volt! Kitti meg Domcsi nagyon izgultak,de én egy csöppet sem.El énekeltek egy csomó számot,és Kittiék fel is vették őket,meg szinte mind kettő olvadt,és amikor vége lett akkor még osztogatták az autó grammot,és fényképezkedtek a rajongokkal.Ezután mind az öten felénk tartottak.
-Sziasztok lányok,mi a helyzet ? Milyen volt a koncert ?-kérdezte Niall,és a többi fiú is kórusba köszöntek
-Sziasztok ! 
-Sziasztok fiúk ! Nagyon nagyon tetszett,és jók voltatok de nagyon -válaszolt Domcsi,aztán Kitti is meg szólalt-Nekem is nagyon tetszett,főleg te Harry,de ne értsétek félre mert mind jók voltatok.
-Köszönöm Kitti ! Ugye ? Te meg nagyon szép lány vagy !-mondta Harry
-Úristen ! Tényleg ? Hát szerintem nem,de ha te mondod akkor el hiszem,és köszönöm
-Ez az igazság !
Kitti el is pirult,és ezután Louis is megszólalt
-Ilyen szép lányok mit csinálnak erre fele ? És téged hogy hívnak mert ilyen szép lányt sem mindennap látni mint te !
-Oh nagyon köszönöm ! Te se panaszkodhatsz,hát azért vagyunk itt hogy titeket nézzünk
-Akkor jó ,mert legalább meg ismerhetlek titeket.
Ezután Zayn is beszélt végre,és most nem a többiekhez,hanem hozzám.
-Na és te ki vagy ? Mert te is nagyon szép vagy! Ki a kedvenc tagod ?
-Emma vagyok,és nincs kedvenc tagom mert nem nagyom csíptelek titeket sose,bocsi
-Ja értem,de miért ?
-Nem tudom,de valahogy nem jöttetek be ,de majd meg ismerjük jobban egymást.
-Remélem !
Észre sem vettük hgy a nagy beszélgetésben Domcsi és Niall el tüntek.Hol lehetnek ? Szept.22          
                

2 megjegyzés:

  1. jesszus. eltüntem.:||
    de nem baj, mert Niallel.:$$
    ugye nem akarsz OLYAN részt írni?! xd
    nagyon-nagyon jó lett <3
    siess a kövivel xx

    VálaszTörlés
  2. milyet ? ha arra a mocskosságra gondolsz akkor nem,oké sietek de teis..:DD

    VálaszTörlés