2012. november 25., vasárnap

26.rész

Sziasztok ! Újra kell írnom ezt a részt mert eltünt az a rész amit írtam,de nem tudom hogy ,pedig barátnőm is el olvasta!  Na mindeggy írom is ! Jó olvasást ! :DD

Kedves naplóm !

Emma szemszöge
 
Úristen ez a buli borzalmas volt,és inkább nem is mesélem el.Johny berugott,és nem is tudta ki ő,meg én.Apa meg csak videójátékozott.
Na mindeggy megyek aludni.De ekkor megcsörrent a telóm. 

-Hello ! Ki az ? -kérdeztem meg rémülve,mert nem tudtam ki lehet az ilyenkor
-Szia Emma ! Én vagyok az Zayn !
-Zayn ! Meg mondtam hogy hagyj végre békén !
-De nem akarlak piszkálni,csak meg szeretném neked mondani hogy mennyire szeretlek,és nem birok nélküled élni !
-Ajj,Zayn ne  mondj már ilyet ! Millió lány vár rád,és nehogy meg akadj már rajtam !
-De meg akadok,mert szeretlek,és azok a lányok távolról sem olyanok mint te ! Te más vagy !
-Mégis miben lennék más ?
-Nagyon sok mindenben !
-Például ?
-Például az hogy még egy lány iránt sem éreztem ilyen vonzalmat,mint te irántad !
-Na jó,akkor holnap tudnánk találkozni ?
-Igen,persze ! Hol és mikor ?
-Mondjuk a parkba 2 ?
-Okés az jó lessz
-Na akkor holnap ! Most megyek szia !
-Szia
Ezután el is aludtam

*Reggel

Domcsi szemszöge

Amikor felébredtem akkor Niall még aludt,és nagyon édes volt,és el kezdtem csiklandozni
-Mi csinálsz ? -kérdezte nevetve
-Hát idelye fel kelned
-Akkor cserébe egy csókot kérek
-Oké,kapsz  millió csókot is arra a kis cuki szádra  !
Ekkor egymásra néztünk,és Niall meg szólalt
-Tudtad hogy szeretlek ?
-Mostmár igen ! -és erre mindketten el kezdtünk nevetni
-Niall elgondolkodtam..
-Na és min? -kérdezte,és rajtam meg meg volt a szorongás,és féltem
-Hát..Azthiszem még is szeretném azt a dolgot ! -nagy nehezen kimondtam
-Tényleg ? De én mondtam hogy nem siettetem ! Bármeddig várok rád,hiszen nem azért vagyok veled !
-Tudom,de örömet akarok neked szerezni !
-Domcsi ! Nekem az az öröm hogy itt vagy nekem mindig ! -amikor ki mondta majd nem el sírtam magam,mert ez nagyon jól esett hallani ! Ez az ember egy kincs !
-Nem érdekel ! Akkor is akarom ! 
-Én is ! -mondta,és el kezdett szenvedélyesen puszilgatni
Mindketten le vettük egymásról a ruhát,és össze simultunk,össze ért a testünk,nagyon gyengéd volt velem..

*1 órával később

Niall szemszöge

Nagyon jó volt Domcsival ! Ilyet még nem éreztem..Nagyon szeretem ezt a lányt,és nem akarom el vesiteni soha ! Ő az életem!
-Na meg bántad ? -kérdeztem a szerelmemtől
-Dehogy is ! Akkor nem mentem volna bele ,de nagyon jó volt ! szeretlek
-Nem hiszem,mert én jobban !
Egy darabig ezen veszekedtünk aztán meg szólaltam
-Nekem is jó volt ! Köszönöm !
-Szivesen tettem,mert szeretlek..  
-Én is nagyon,és nem akarlak el veszíteni soha !
-Nem fogsz nyugi ! -és el mosolyodtunk
Ezután  ki keltünk az ágyból,de nem nagyon volt kedvünk,csak már délután fele volt.

Zayn szemszöge

*A parkban

Oda értem a parkbe és vártam Emmát! Már amikor egy padra leültem akkor láttam messziről hogy már felém tart ! Annyira szép,és nagyon bele szeredtem ! 
-Szia ! -köszöntem
-Szia !
Leült,és el kezdtünk beszélgetni..okt.2   








                              

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése