2012. november 16., péntek

22.rész

Sziasztok ! Köszönöm hogy sokan olvassák a blogom ! Nagyon jól esik,és nagyon köszönöm hogy az eggyik legjobb  barátnőm mindíg biztat arra hogy írjam,na nem beszélek sokat hanem kezdem is :DD

Kedves naplóm !
  És ekkor Niall mindenki szeme láttára adott Domcsinak egy szenvedélyes csókot.
-Öm Niall ez meg..
-Jaj bocsi de annyira megtetszettél hogy már ez muszály volt,kérlek bocsáss meg..
-Micsoda ? Hogy bocsássak meg ? Dehogyis..
-Tudtam hogy nem bocsájtassz meg 
-Akarom mondani,dehogyis mit kéne meg bocsájtanom ? Hát ez csodálatos volt !
-Tényleg ?
-Tényleg.Megismételnénk ?
-Hát persze.
Niall megint közelebb ment és adott még egy csókot,de most mind annyian tapsoltunk,de ezután el is köszöntek és mentek az étterembe.Mi meg be mentünk és Johny egy ilyen kérdéssel állt elő
-Kicsim,mostanába sosem csókolsz meg,és nem tudom mi  bajod.Talán bele szerettél az eggyik 1D-s fiúba ?
-Szivem..Normális vagy ? Már bocs de nem szerettem bele eggyikbe se,és csak hogy tudd nem miattam van hogy nem csókolozunk,hanem miattad mert mostanába csak focimeccset néztek és nem is figyelsz rám.!!
Ezután kimentem és be csaptam, magam után az ajtót.

Domcsi szemszöge

 *Az étteremben
-Niall,hova ülünk ?
-Azthiszem oda.
Erre oda is sétáltunk a helyünkre
-Te mit kérsz ? Én azt hiszem eszek egy kis levest és rántott húst,na meg egy kis bór nem fog ártani -Mondta Niall
-Szerintem akkor én is azt eszek,de csak miattad,ja igen nem árt egy kis bór,de mértékkel igyál,jó ?
-Én amugyis úgy szoktam,meg most legfőbb miattad nem iszok sokat.De amugy tényleg nem baj hogy meg csókoltalak ?
-Ajj Niall ! Ezt komolyan kérdezed ? Mondom hogy nem ,mert ennél csodálatosabb dolog még nem sokszor történt velem !
-De akkor nem ez volt a legcsodálatosabb élményed ? -kérdezte nevetve és sunyisan
- Na jó ,igen ez volt a legcsodálatosabb ! -válaszoltam nevetve
Ekkor a pincér jött is,és meg mondtuk hogy mit kérünk.
Vacsora közben pont egy romantikus szám ment, még hozzá a little things,és Niall énekelte nekem a zenével együtt ! Nagyon meg voltam ahtva,mert minden álmom az volt hogy ő énekeljen nekem,de hogy meg is csókol ! Nem hittem volna hogy egy ilyen közönséges lánnyal összejön mint én,na mindeggy akkor ki élvezem a helyzetet.
-Niall miután megettük el mehetnénk sétálni,nem gondolod ?
-Dehogyisnem ! Énis erre gondoltam .Olvasol a gondolataimban?
-Ezek szerint biztos..
Pár perc múlva el is indultunk,és a víz partra vezetett Niall.Ajj ez olyan romantikus,és nagyon jó érzés !
-Domcsi el szeretnék neked mondani egy dolgot.
-Na és milenne az ?
-Azt szeretném mondani hogy..izé,öm nem mintha nyálaskodnék de el szeretném mondani az érzéseimet neked .
-Na mondjad !
-Tudod amikor elöször meg láttalak akkor olyan furcsa érzésem volt mintha első látásra beléd szerettem volna,és még soha nem éreztem ilyet ! De mi lehet ez ?
-Vagy az hogy szerelmes lettél vagy az hogy utálsz és ez az érzés az
-Szerintem az első ! te olyan más vagy mint  a többi lány ! Különlegesebb vagy ,szép is meg kedves,aranyos és azt hiszem benned minden megvan mint ami nekem egy lányba meg kell hogy legyen ! Ha meg kérdezném hogy lennél-e velem együtt akkor mit válaszolnál ?
-Miért még nem vagyunk együtt ? -Kérdeztem nevetve
-Akkor igen ?
-Hát ez nem kérdés !
És ekkor Niall nyakába ugrottam,és ő meg csókolt ismét ! A csókja mintha nem is tudom milyen volt,de kimondhatatlanul jó
Már későre járt és el indultunk haza fele,vagyis hát haza kísért,és adott még egy jóéjt puszit
-Holnap mikor ?
-Bármikor csak gyere ! Na szia !
-OKé szia !
Indultam befele de ő utánam kiabált
-Várj !
-Miaz ?
-Semmi,csak szeretlek !
-Hát énis nagyon !
Ezután bementem és lefeküdtem aludni..Szept.22  
            
         
 

         

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése