2012. november 1., csütörtök

15.rész

Sziasztok ! Nagyon unalmas ez a blog ?? Mert nagyon rosszul esik hogy alig van megtekintés,meg nem is komiznak ! De kérlek mondjátok el a véleményeteket,és komizzatok ! Köszii puszii,és jó olvasást ! :)

Kedves naplóm !
 Erre megszólal Kitti és Domcsi
-Na és velünk milessz ??
-Nagyon sajnálom hogy nem tudlak titeket elvinni,de amugy is itt a helyetek a pasitok melett !!
-Vaaagy !! veszünk mi is jegyet,és mi is elmegyünk veletek ! Hogy gondoljátok hogy kibirunk nélkületek olyan sok időt ??!! Neem ! Megyünk és kész..
-Háát annál jobb,mert énse tudnék kibirni nélkületek annyi időt !!! :)
-Na akkor ezt meg is beszéltük..
Felhívtam Verát hogy megbeszéljem  vele ezt a dolgot..
-Szia Vera ! Tudod elég rég találkoztunk,és jólenne ha eljönnél ide Domcsiékhoz,mert megszeretnék veled beszélni valamit  !! Eltudnál jönni ??
-Szia Emma ! Tudom hogy nagyon rég találkoztunk,és már hiányzol is,,egyépként meg igen eltudok menni akár most is,mert Luis elment dolgozni és egyedül vagyok itthon..
-Jaa már össze is költöztetek?? Egy csomó mindent nem tudok rollad amióta nem találkoztunk,és örülnék ha eljönnél,és beszélnénk !!!
Okés akkor már indulok is,szóval sietek,szia !
-Oké,szia !
Tíz perc múlva megis érkezett,és leültünk a nappaliba beszélgetni !
-Szóval Vera tudod amikor apuéktól elköltöztem akkor apa elköltözött Berlinbe ,és anya szerzett egy pasit magának..De ez most mindeggy,az a lényeg hogy apa elhívott minket Berlinbe 1-2 hónapra,és arra gondoltam hogy én,te,Johny,Luis,Nick,Alex,Domcsi,és Kitti mennénk..Benne vagy ??
-Hát én teljes mértékben benne lennék,csak tudod Luis nem tudom hogy mit szólna ehhez..
-Hát akkor majd begbeszélitek :)
Ameddig Luis nem ér haza arra gondoltam hogy én,Vera,Kitti,és Domcsi elmehetnénk vásárolni a holnap utánra ! El készülődtünk mind a négyen,és indultunk is..Addig a fiúk meccset néztek..Elmentünk először a plázába..Vettünk mindenféle ruhát,sminket,és cipőt ! Azután meg elmentünk a kereskedésbe hogy vegyünk útra való kaját mindenkinek..Mire haza értünk addigra már Luis is hívta Verát telefonon
-Szia Luis ! Gyere el ide Domcsiékhoz,mert itt vagyunk !!
-Szia kicsim !! Oké máris megyek !!
Amikor ide ért akkor neki is elmondtunk mindent a Berlines ügyről,és azt mondta hogy nagyon szivesen eljön,hogy mulasson egy jót Verával..Ezután néztünk egy nagyon jó horrort,és mindenki a párjához oda bújt,kivéve Kittiék,mert ők még nem jártak sajnos !Mire véget ért a film addigra Veráéknak menniük is kellett mert holnap még dolgozik Luis,elköszöntünk tölük,és már mentek is ! De már későre járt,és úgy döntöttünk hogyJohny itt alszik velem,de persze külön ágyon egyenlőre !! Ő aludt a matracon én meg a saját ágyamon,de Domcsi meg Nick nem aludtak mert elmentek bulizni kettesben..Volt egy rossz rémálmom:-elveszett a kiscicám,és valahogy felkerültem a napba ahol sok állat lakott,és ilyen Dzsungel féleség volt..Tele volt oroszlánokkal,meg mindenféle állatokkal,és azért került a napba mert a föld elfog pusztulni,de a nap nem..A napba minden hangot lehetett hallani amit a földön  és ezért nem volt addig nyugtuk az állatoknak amig a föld el nem pusztul,de én lementem a földre,de ekkor fel is ébredtem mert nagyon rossz és hülye álom volt..Teljesen le izadtam és sírtam is mert ez borzasztó volt !! De egy óra múlva vissza is aludtam és csak arra keltem fel reggel 7-kor hogy cseng az órám,de el is hajítottam amarra ! Amikor felébredtem láttam hogy Johny jön befele teával és tükör tojással..
-Jó reggelt édesem !! Meghoztam a reggelidet !! Jól aludtál,és jol ébredtél ??
-Jó reggelt nekedis kincsem !! Háát nem mondható hogy jól aludtam vagy ébredtem,de már boldog vagyok mert te ittvagy mellettem..Köszönöm és szeretlek !!
 -Mi a baj ??? Rosszat álmodtál,vagy mi ??
  -Igen de nincs kedvem elmesélni ,inkább élvezem hogy ittvagy velem !!
-Akkor jó,mert énis :) És én is nagyon szeretlek !! Jó étvágyat !!
-Köszike..Amugy nem tudod hogy Domcsiék mikor értek haza ??
-Hát aszt hiszem hajnal 4-kor,de most meg mélyen alszanak !
-Na az akkor jóó,nehogy felkeltsük őket !
Megis ettem a reggelim,és mentem lefele a földszintre hogy megnézzem hogy kivan már fennt,és már Kitti fennt volt meg Nick is,csak Alex meg Domcsi aludt,de nem akartam felkelteni őket,és inkább megkérdeztem Nicktől hogy mivolt az este
-Háát nagyon jóó dolog történt..Eljegyeztem Domcsit és elfogadta
-Tessék ??   Akkor esküvő lessz vagy mi ??
-Háát arra még nem gondoltunk egyenlőre,de remélem egyszer az is lessz..
-Háát énis remélem..
Ekkor amikor befejeztük Nickel a beszélgetést hallottuk hogy valaki sírva kopog az ajtón ! Ki lehet az reggel fél 8-kor ??..Szept.16.

2 megjegyzés: