2012. november 11., vasárnap

18.rész

Köszönöm a megtekintéseket, nagyon örülök nekik. itt az új rész, jóó olvasást!!:D Remélem ezt is sokan el olvassák majd !! :DD

Kedves naplóm !
-Az tényleg Niall Horan- Mondta Domcsi izgatottan,mert neki Niall volt a kedvence,Kittinek pedig Harry.Ezután láttuk hogy sietősen elment,és mi meg lementünk a tóhoz és le ültünk egy padra.
Domcsi-Emma ,szerintem látom még valaha ??
-Domcsi légyszives ne idegelj ilyenekkel ! Nem tudom , lehet nem soká vissza jön,vagy a fene tudja !
Ebben a pillanatban meg láttuk hogy Niall közeledik felénk,szinte rendesen hallottam hogy Domcsinak dobbant egyet a szíve .Ekkor hozzánk szólt
-Sziasztok lányok ! Öm..Nem láttatok erre fele egy palota pincsit ,mert el vesztettem,és meg szeretném találni?
-Szia ! Hát nem láttunk erre semmilyen kutyát.
-Hát jó,de azért a neveteket el mondanátok ?
-Igen persze ! Én Emma vagyok,ő itt Domcsi meg Kitti.És te ki vagy ?
-Ja nem is ismertek ? Ez hogy lehet ? Én Niall Horan vagyok!
-Tényleg ? -  néztem rá nevetve.
-Emma, ne hülyéskedj! Ő komolyan Niall ! - kiabált rám Domcsi.
-Köszi. - mosolygott Niall. - szóval akkor nem szerettek?
-De...... - mondta Domcsi, de közbevágtam a szavába.
-Hát.. nem utálunk, de nem vagyunk oda érted.
-Emma! Ne a magad nevében beszélj! Én nagyon is bírlak. - nézett rám Domcsi mérges szemekkel.
-Na jól van, nem néztek meg holnap a szabadtéri koncerten? 
-Bocs, más dolgom is akad, minthogy téged nézzelek.. - válaszoltam.
-Dehogyisnem! Minden vágyunk Kittivel! - mondta Domcsi.
-Akkor ugye ott lesz Harry is? - pattogott a másik barátnőm.
Gondolkodtam rajta, hogy örömet szerezzek nekik, ezért beleegyeztem. 
-Na, jó lányok, én is elmegyek veletek ! - ujjongtak.
-Na és hány évesek vagytok? - kérdezte Niall.
-Én 17, Emma 16, Kitti 17. Te meg 19, ha jól tudom. - mosolygott Domcsi.
-Nagyon szép és elragadó szemed van, Domcsi! - bókolt a szépfiú.
-Hát még a tied, de nagyon köszönöm. - pirult el Domcsi.
-Remélem még fogunk találkozni, de most mennem kell, mert próbálunk. 
-Én is nagyon! Szia! - szólalt meg Domcsi.
-Na, akkor megyünk vásárolni? - kérdeztem.
Egyikőjük se felelt. Csak dermedtem álltak.
-Hé, figyeljetek már rám! - böktem oldalba őket.
-Jaj, bocsika, csak elgondolkodtam valamin.. - válaszolt.
-Na, jó most már tényleg menjünk vásárolni holnapra! 
-Okés.. - mondták lehangoltan.
Elindultunk a plázába. Annyira nagyon jó ruhák vannak itt, Londonban! Vettünk egy csomó mindent, azután indultunk is haza. Amikor odaértünk a fiúk már nem néztek tv-t, viszont Nick nem volt otthon, és a fiúk se tudták, hogy hol van. Aztán bekapcsoltuk a tv-t, és láttuk Nick-et, ahogy......Szept.21


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése