2012. október 8., hétfő

3.rész

Szijasztok megjöttem megint ! írom a 3.részt,remélem tetszeni fog !nem tudok mást mondani csak hogy olvassátok :)))
KEDVES NAPLÓM   !                                                                                                                              Ma  reggel rosszul lettem,mert tegnap este filmezés közben összevissza ettem mindenfélét,ezért ugy döntöttem hogy elmegyek orvoshoz,és ezután bemegyek a suliba! Már ránéztem az órára és 8 volt kereken,és már kaptam egy csomó üzit a barátnőimtől hogy hol vagyok meg miért nem mentem,de mikor az orvosnál végeztem,azután 9 fele mentem a suliba,pont szünet volt.Megbeszéltem Kittivel,Domival és Verával hogy aludjanak nállam ma,mert jolenne egykis baráti társaság..:)) Tesi óránk volt ,és balszerencsémre elfelejtettem elvinni a torna felszerelésemet,ezért a tanárom dühös volt,de mikor szünet volt akkor a lányokkal elég sokat beszélgettünk,és ezután...ez..ezután megpillantottam Johnyt,éppen jött ki szünetre és felénk tartott ,de én nagyon izgultam hogy mit is mondjak majd neki meg minden ,de idejött hozzánk és vártam hogy megkérdezze hogy :- Eljönnél e velem hétvégén a buliba ?...De ehelyett a barátnőmtöl kérdezte ezt meg Petrától,és ő erre persze igent mondott,én eléggé megsértöttem rá,de ezért nem vesztem össze vele,mert a barátok fontossabbak ugy gondolom,de majd még kiderül hogy ő igazi barát e vagy se ! Na mindeggy és ezután Johny köszönt és elis húzott :// De mi a lányokkal nem beszéltünk ezután Johnyrol,hanem inkább a holnapi bulirol ( hogy mit vegyünk fel,stb..) mivel már péntek van ,és holnap van a buli!!!! Egy fiú mindig udvarolt nekem,ezért ugy gondoltam elmegyek vele ,mert más lehetőségem már úgy sincs ! :// Kicsengettek az uccsó óránkrol,és mentünk haza fele és Johny arra jött amerre mi,de petra viszont akkor nem volt velünk,és furcsálltam hogy Johny igy is oda jön,oda is jött,de most végre hozzám beszélt,legalábbis ha nem álmodtam éppen!     -Sziasztok! Emma te is jössz holnap a buliba ?...Én eközben gondoltam magamban hogy hogy tudja a nevem ? És mit akarhat töllem ?pont töllem..ez furcsa,na mindegy én válaszoltam is neki:-Persze ,hogyne ! De miért kérdezed ? ő persze egy ilyen válllasszal állt elő!!!! :/ ...-Öm..hát udod tudni szerettem volna hogy Petra barátnői ott lesznek-e !! Na de mindeggy mennem kell,sziasztok ! ...Ez volt életem legeslegborzasztóbb élménye,másra számítottam de ő eléggé megbántott ezzel ! Na mindeggy mentünk is haza hozzánk,mert hogy nállunk alszunk,de otthon folyt ugyanugy a veszekedés anya és apa közt,ezért leléptünk szó nélkül,összepakoltam a cuccom,és egy börönddel elindultunk otthonrol! Jolvan tudom hogy hülyeség hogy elszöktem otthonrl,de már nem birtam tovább,meg csak hétvégére megyek el! ugysem érdeklem őket szoval mindeggy !! Így hát Kittiéknél aludtunk,na jóó nem nagyon aludtunk hanem ruhákat kerestünk,és ezután mentünk lefeküdni,de hallotuk hogy valaki kopog az ablakon,és ellégé megilyedtünk....Kilehet az ?Mindjárt megnézem...Na megyek nem írok többet,mert megnézem hogy kikopog ! Sziasztok !

2012.Szept.7                                                                                                               

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése