2012. november 10., szombat

17.rész

Sziasztok ! Máris hoztam a következő részt mert nem tudom hogy hirtelen az elöző részt 1 nap alatt 30-an nézték meg,és jól is esett,mert nem olyan jó ez ablog szóval elég jó hogy ennyien megnézték ! Köszönöm mindenkinek ! Remélem ezt is elolvassátok,mert szerintem nem lessz rossz ! Jó olvasást !

Kedves naplóm !
 Amikor végre megérkezett a repülőnk ,felvittük a bőröndeinket és már fel is szálltunk,az első osztályt kaptuk és jó is volt a kilátás,mert persze én ültem az ablaknál és láttam mindent! Johny elaludt mellettem Domcsi meg Kitti az 1D-ről beszéltek meg mp3-an hallgatták a számaikat,de nem értettem hogy hirtelen hogy szálltak rájuk úgy hogy csak ezt nyomják egésznap,de már nagyon unom ! Vera meg Luisz beszélgettek és nevetgéltek egy jó viccen amit Luisz talált ki még otthon! 4 óra volt az út mire beértünk a Berlini repülőtérre ,már nagyon izgultam mert nagyon rég láttam,és nagyon hiányzik ! Amikor végre leszálltunk a repülőröl már messziről megláttam hogy apu ott vár ránk egy padon,és oda is szaladtam hozzá
-Szia apu ! Nagyon hiányoztál ! Mi a helyzet ? Jól vagy ?
-Szia kislányom ! Te is nagyon hiányoztál már pont ezért hívtalak,mert látni akartam ezt a gyönyörű nagy lányomat akinek fiúja is van már! Na mutasd is be gyorsan !
-Hát apa Ő itt Johny White 17 éves és a barátom :)
-Oké azt tudtam,de rendes fickónak látszik ! Szia Johny
Johny-Jónapot uram!
-Remélem jól fogsz bánni a lányommal mert különben..
-Igen uram persze hogy jól fogok bánni vele mert nagyon szeretem
-Ezt akartam hallani! Na és ők kik ?
Emma(én) -Hát Kitti ,Domcsi meg Vera az osztály társaim,ő itt pedig Vera barátja luisz,ja meg persze Nick , Domcsi barátja .
-Jólvan akkor szerintem indulhatunk is haza !
-Szerintem is ! Taxival megyünk ?
-Igen most kivételesen 
10 perc alatt oda is értünk ,és apa háza ilyen kis aranyos szép ház volt,de nem nagy! Attól nagyon tetszett kivűl is meg belűl is ! Végre kipakoltuk a cuccainkat,és meg ismerkedtünk a ház részeivel.Azután el határoztuk hogy elmegyünk sétálni, el is készült mindenki kivéve Vera ,Luisz és Kitti mert ők otthon maradtak tv-zni! Lementünk a tenger partra és le ültünk egy padra ,beszélgettünk egy kicsit azután elsétáltunk a városba aztán az erdőn keresztűl a parkba.Leültünk pihenni mert már el fáradtunk az egész napi sétálásban,és indultunk is haza,mert úgy döntöttünk hogy mégis csak holnap megyünk Londonba!Amikor haza értünk mindenki pakolt össze pár cuccot mivel 1 hétre megyünk,és kellenne pár cucc ! Én kaját csináltam útravalónak mindenkinek megy inni valót is vettem mindenkinek ! Azután végre én is be mentem a szobába hogy össze pakoljam a cuccaimat holnapra ! 9-kor vacsoráztunk azután mindenki bevonult tv-zni a saját szobájába ,de én viszont már aludtam.Reggel 8-kor arra ébredtem hogy Johny puszilgat ,én meg el kezdtem nevetni
-Johny hagyd abba ! Naa hagyd mááár abba kérlek ! 
-Miért ? Nem szereted ha puszilgatlak ?
-Dehogyisnem,de hát nem korán reggel.
-Milyen korán reggel ? Már 8 óra van,és nem soká indulunk.
-Komolyan ?? És én még nem vagyok kész ?! Te jó isten máris szaladok készülni..Na szia szívem !
-Szia ! :)
Gyorsan el is sikerült készülnöm ,a hajam is meg tudtam csinálni rendesen! Domcsiék már készen voltak,de már én is !  Be pakoltuk a cuccainkat a kocsiba és már indultunk is a vasúthoz,mert most vonattal megyünk.2 órán belül be is értünk Londonba és nagyon szép volt.Kerestünk elöszőr is egy szállodát ahol meg szállhatunk ,és miután le pakoltuk a cuccainkat azután apa,Nick,Johny és Luisz foci meccset néztek,és mi hárman meguntuk magunkat és arra gondoltunk hogy el megyünk sétálni.Domcsi és Kitti arról beszélgettek hogy az 1D-s fiúk Londonba laknak és mi most ott vagyunk ! Úristen ! Nem tudják fel fogni hogy itt vannak,pedig ebbe semmi nagy szám nincs ! Amíg a lányok beszélgettek róluk addig láttam hogy ott sétál a tó partón az eggyik fiú bandából,ha jól látom az az eggyik
-Héj lányok azt hiszem ott sétál egy 1D-s  fiú a parton
-Nem igaz ! Kalyakra ? Nem már Kitti az tényleg az ,még hozzá Niall Horan..Szept.20. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése