2012. november 15., csütörtök

21.rész

Sziasztok ! Köszönöm hogy sokan el olvasták az elöző részt ! Nagyon jól esett ! Remélem ez is érdekes lessz ! Jó olvasást ! :DD

Kedves naplóm !
Ekkor nem hagyta Zayn hogy végig mondjam,közelebb jött és megkérdezte
-Meg csókolnál ?
Nagyon nehéz volt a kérdés de nagy nehezen ki mondtam a választ
-Nem,semmi képpen sem ,bocsi
Zayn nem szólt semmit csak vissza ült a helyére és folytattuk a játékot ! Most én kérdezek
-Mondjuk Louis ! Neked ki tetszik most per pillanat ?
-Hát most senki , mert Eleanor tetszett de mióta szakítottunk azóta senki nem tetszik -válaszolt el szomorodottan -Na most én kérdezek mondjuk Zayn-től..Öm..El vinnéd randizni Emmát ?
-Persze ! Ez nem kérdés..
Miután ezt a mondatot el mondta Zayn , rámnézett én meg felálltam 
-Bocsi,de most mennem kell mert segítek apunak.Na sziasztok
-Ne menj még !
-Bocsi Zayn meg mindenki de mennem kell..Na pá
-Szia -mondták el szomorodottan
Amikor haza értem láttam hogy a fiúk el végezték a házi munkát ! Hallottatok már ilyenről ? A fiúk és a házi munka ? Ez furcsa,na mindeggy,az a lényeg hogy nem kell dolgoznom..
-Sziasztok,megjöttem !
-Szia ! Okés akkor moss fel !
-Mi ? Dehát nem csináltátok meg a munkákat ?
-Dehogynem ! De a felmosás kimaradt !
És együtt nevetgéltek rajtam.
Amikor el végeztem a takarítást addigra a lányok is megérkeztek,és most kivételesen Kitti jött oda hozzám hogy beszélgessünk,és behívott a szobába 
-Emma,tudom hogy szereted Johny-t de én sosem kedveltem ! És most itt egy tökéletes srác aki csak rád vár,és erre kihagyod !
-Kitti kérlek ! Nem az tesz jó emberré valakit ha sztár,és sztem ezt te is tudod,meg egy az nem is ismerem,meg Johny-t szeretem,és el kell fogadnod
-De azért valld be hogy tetszik egy kicsit !
-Na jó igen egy kicsit mert jól néz ki meg kedves meg jófej,de nem ismerem és ezért nem tudom,de össze vagyok zavarodva ! De létszi ne mond senkinek,mert nem akarom hogy Johny meg tudja ! OKé ?
-Dehogy mondom el Emma ! Ilyennek ismersz ?
-Bocsi na,de tényleg nem akarom hogy meg tudja
-Nyugi tőlem nem fogja
-Köszi
-Erre valók a barátnők,nem ?
-Igen,na és Domcsival és Niallel mivan ?
-Hát le maradtál mert nem soká jön Domcsiért és el mennek vacsizni egy jó kiy étterembe.Fél 8-ra jön érte,és 6 óra van szóval megyek és szólok neki hogy készüljön el.oké ?
-Okés menny csak ! Én meg megyek Johnyhoz
Mind a ketten mentünk a dolgunkra,és 7-re Domcsi el is készült ! Gyönyörű lett,és vártuk Niallt .Egyszer csak kopog valaki,és le is rohantunk mind a négyen,és amikor ki nyitottuk az ajtót nem Niall volt az hanem Nick,és el kezdett ott magyarázkodni
-Domcsi,amit láttál tévedés.Gyere vissza hozzám,és boldogok leszünk
El kezdte ráncigálni és mi nem tudtuk vissza húzni és kiabáltunk a fiúknak,de addigra Niall is megérkezett,és jól pofán verte Nicket,és segített Domcsinak.Nick el is ment rögtön
-Niall nagyon köszönöm hogy segítettél
-Nincsmit,de ez ki volt ?
-Ez a voltom volt,és majd nem össze házasodtunk,de meg csalt és..
-Ne mondj semmit
És ekkor Niall mindenki szeme láttára adott Domcsinak egy szenvedélyes csókot..szept.22                              

4 megjegyzés:

  1. imádom a blogod!:D<3
    hamar kövit!

    VálaszTörlés
  2. jó hamar lessz mert már 23 megtekintés van..köszönöm mindenkinek,főleg neked Domcsi..én is nagyon imádom a blogod :DD

    VálaszTörlés
  3. Elolvastam a kimaradt részeket és nagyon jó ^^ köviiit ;-)

    VálaszTörlés
  4. köszi..okés majd ma ! De te is :DDDDDDDD

    VálaszTörlés