2012. november 18., vasárnap

23.rész

Sziasztok ! Meghoztam a kövi részt ! Köszönöm a sok megtekintést,és remélem most is sok lessz,de most komizzatok is ! 
Jóó olvasást !! :DD *.*

Kedves naplóm !
Amikor reggel felébredtünk akkor a rádióban a fiúk új albuma szólt!
Nagyon jó volt,és szerintem nem is olyan rosszak az 1D-s fiúk,meg nagyon jó fejek ! Johny is ébredezett már,de nagyon idegesen !
-Miez a zene ? Azonnal csukd el ! Utálom ezeket a fiúkat !
-Mibajod van Johny ? Ez nagyon is jó szám
-És ? De akik éneklik azokat meg nem illetem azzal hogy ezt hallgassam..
Johny ekkor le is csukta a zenét,és én megfogtam és kiráncigáltam a fürdőszobába
-Idefigyelj ! Nem tudom mibajod mostanába,de nagyon elegem van belölled,ha most azonnal nem változol akkor én esküszöm..
De ekkor kaptam tőle egy pofont,még hozzá akkorát hogy el is estem.
-Hát ez meg mi volt ? -kérdeztem haragosan
-Az hogy egy nő nem beszél így a pasijával ! Mégegyszer így mersz velem beszélni akkor nagyobbat kapsz !
Ezután nem szóltam semmit hanem kiszaladtam Domcsit felébresztettem.Fel is ébredt
-Mi az Emma ? Mi bajod ?
-Nincs semmi -nem mertem elmondani -csak úgy felébresztettelek,ugye nem baj ?
-Dehogyis baj,amugyis mesélni akartam az estéről
-Na tényleg mesélj,mi volt ?
-Hát ugy volt hogy Niall bevalotta mit érez,és összejöttünk,de nagyon jól csókol !
-Na ennek örülök ! Úristen..Akkor gondolom ő már tényleg az igazi !
-Remélem,de eddig úhgy érzem .
Ezután Kitti is felébredt
-Hát ti meg miről beszélgettek ?
-Niall-ről -mondtuk egyszerre Domcsival
-Na összejöttetek ?
-Öm..igen ! -válaszolt Domcsi
-Na de örülök,bár velem is úgy lenne meg Harry-vel -mondta elszomorodottan
-Nyugi már Kitti ! Te is össze fogsz vele jönni,majd meglátod -bíztattuk
-na akkor mi legyen a mai program ? -de ekkor Domcsinak megcsörrent a telefonja,és Niall volt az 
-Szia Domcsi ! Akkor most ha átmegyek akkor nem zavarok
-Szia Niall ! Dehogy is zavarsz ! Hogy mondhatsz ilyet ? Azonnal gyertek!
-Akkor vigyem a fiúkat is ?
-Természetesen 
-Oké akkor indulunk
-Oké siessetek 
Le tette a telefont
-Na mit mondott -kérdezte Kitti izgatottan
-Azt hogy nem soká jönnek
-Mi ?? -kérdeztem idegesen -Nehogy ide jöjjenek már !
-Miért ne ? -kérdezte Domcsi
-Mert Johny nem szereti őket és..
-Kit érdekel Johny ? Nem ő dönti el hanem apukád
-De..
-Semmi de !
10 percre rá csengettek,én meg fogtam a fejem mert féltem Johny-tól hogy mit szól,de nem tehetek semmit.
-Sziasztok lányok ! -köszöntek egyszerre a fiúk 
-Sziasztok ! -mi is köszöntünk nekik a lányokkal,és még szerencsém van hogy Johny-ék pont elmentek a boltba,de ha megjönnek akkor ajaj nekem ! Domcsi és Niall bejelentést tettek
-Figyeljetek ! Be szeretnénk jelenteni valamit !
-Na és mi lenne az ? -kérdeztük izgatottan
-Összejöttünk !
Mindenki nagyon örült,és puszilgattuk őket,de Zayn végig engem nézett,és én inkább le mentem a nappaliba mert annyira nem is tudom mit éreztem,de furcsa volt ! Már hallottam a kocsi hangját ! Úristen ezek Johny-ék ! Fel is szaladtam és elbújtattam a fiúkat,és ők kérdezgették hogy miért ,de csak annyit mondtam hogy maradjanak csendben !
-Sziasztok ! -mondtam apuéknak
-Szia szerelmem ! -és erre Johny megcsókolt
-Na hol voltatok ?
-Hoztunk neked valamit !
-Na mit ? 
-Egy gyűrűt ! Hozzám jössz ?
Úristen ! Johny ennél jobbat nem kérdezhetett volna ! De úgy éreztem hogy valamit érzek Zayn iránt,és ez volt a válaszom
-Nem túl elsietett ez a dolog ?
-Miért lenne az ? Hiszen szeressük egymást ! Nem ?
-De,de bocsi inkább most nem ,mert még nem készültem fel rá
Erre fel szaladtam,és bezártam a szoba ajtót,hogy ne tudjanak bejönni,és a fiúk elő  is bújtak,és beszélgettünk tovább,de persze halkan.
-Domcsi majd a nyarat velem töltöd ? -kérdezte Niall 
-Igen ,persze ! De hol nyaralunk ?
-Nem is tudom ! Én New Yorkra gondoltam !
-Tényleg ? Komolyan elviszel oda ? -erre Domcsi Niall nyakába ugrott,és Niall adott neki egy csókot
Ezután Zayn megkérdezte tőlem 
-Velem töltöd a nyarat ?
-Lehet,még nem tudom. -és erre mindenki felnevetett
De ekkor Johny idegesen kopogott az ajtón
-Engedj be most azonnal ! KIk vannak bent ? Talán egy pasas ? Na csak jussak be ! ..Szept.23.  
                 
                   
         

1 megjegyzés: