2012. október 7., vasárnap

2.rész

sziasztok hoztam az új részt , mert az első az elég rövid lett szoval ez hosszabb lessz..:)) jóó olvasást !!
 
 Kedves naplóm !       Ma reggel nem ébresztett a telóm,ezért anya keltett mert már késésben voltam!10 percem volt hogy elkészüljek.Amikor beértem a suliba a barátnőm petra egy jó hírrel szolgált,azt mondta hogy Johny szakitott a barátnőjével,és én ennek annyira örültem hogy örömömben véletlen neki mentem az osztályfőnökömnek,aki persze nagyon dühös lett,mert azt hitte hogy szándékos volt,de én elmagyaráztam neki hogy nagyon jó kedvem van és nem figyeltem hogy ott van a hátam mögött valaki,de nem hitte el!persze ez a tanár mindig is rühelt engem,és ezért földrajzon kit feleltetett ? Hát persze hogy engem ,és erre kaptam egy kettest..szünetbe összegyültünk a barátnőimmel,és a hétvégi bulirol fecsegtünk,na és persze Johnyrol!! Johny egy évvel idösebb volt nállam igyhát nem egy osztályba voltunk,de azért minden szünetbe láttam őt!Van egy lány a suliban aki hajt Johnyra és tudja hogy nekem tetszik,és mindig probál keresztbe tenni nekem,de én rá se hederitek,mert tudom hogy Johny ugysem fog ráfigyelni,mondjuk rám se !! :(( Végre az utolsó óráról kicsengettek és mentünk haza,a barátnőim haza kisértek! De bár ne mentem volna haza,mert megint anyuék veszekedését kellett hallgatnom,és felvilágositottak arrol hogy lehet elválnak ! Bevallom rosszul esett,de nem foglalkoztam vele,ha nekik igy jóó akkor legyen ahogy ők akarják,és mentem tv-zni! A kedvenc sorozatom ment a tv-ben,fél 12-kor lett vége,és ahogy mindig ugyis ma is későn feküdtem le,szoval azért vagyok olyan kába mindig a suliban,mert sosem alszok sokat,na de még tanulni se tanultam szóval megyek,majd holnap is irok..:)) Jóéjt <3
2012.szept.04.                                                                                                                                                             

3 megjegyzés: