2013. január 19., szombat

40.rész

Sziasztok! Meghoztam a kövi részt! Remélem mindenkinek fog majd tetszeni! Jó olvasást! :DD

Kedves naplóm!

Emma szemszöge

-Szerinted mi is összellünk,meg fogunk egyezni mindenben,nem fogunk veszekedni?
-Nem vagyok előre látó,de én próbálom majd minden veszekedésünket elkerülni,mert téged már nem akarlak semmi képpen elveszíteni! 
-Hát igaz,de én is próbálom ezeket elkerülni,és próbálok mindent megtenni,azért hogy ez a kapcsolat működhessen! Én sem akarlak soha elveszíteni!
-Én is pont ezt gondolom.Lehet lehetünk olyan szép pár,mint Niall meg Domcsi,nem? 
-Szerintem lehetünk! De azt tudom,hogy nagyon szeretlek,és csak te számítasz számomra! te vagy az ég,a hold,a nap,a csillagok,és minden ami csak lehet ebben a világban! Szeretlek kicsim! -Oh..Zayn,mennyire édes! Nála jobbat nem is kívánhat az ember.Nem fogom elengedni,mert szeretem. 

-Elmegyünk valamerre? -kérdezte,és közbe sunyis képet vágott.
-Hova szeretnél menni? -kérdeztem.
-Hát elszeretnélek vinni kicsit fagyizni,sétálni,friss levegőt szívni,meg ehez hasonlót! Meg elmehetnénk a vidám parkba,vagy ne?
-Nagyon jó ötlet,ha veled vagyok nem érzem annyira rosszul magam.Akkor induljunk is szerintem! -elkészülődtünk.Felvettünk egy egyszerű,hétköznapi ruhát,és már indultunk is sétálni.Séta közbe megálltunk a fagyizónál.Nagyon finom fagylaltokat árulnak! Kértem egy csokis kekszet,és egy epres joghurtot,ami tele volt keksz darabkával,meg eper darabkákkal.Nagyon finom.Zayn citromot és csokit kért,amiket én pont nem szeretek.Na de indultunk is tovább,mert hamar elmegy egy nap,és ki szerettük volna használni amíg tart.
-Nézd,ott egy galamb! Megetessük? Van nállad kenyér? -erre mind ketten felnevettünk.
-Zayn! Kenyér?? Miért lenne nálam kenyér? Te aztán tudod hogy kell az embereket jó kedvre deríteni.
-DE most miért? Azt hittem van nálad valami ennivaló! Akkor várj meg itt,bemegyek a pékségbe!-be is szaladt,de 2 perc alatt ki is jött.
-Jó hamar visszajöttél! Mit vettél?  
-Nem akartam sokáig bent lenni,mert a végén ellopnák ezt a gyönyörű barátnőmet,akinél nincs szebb e földkerekén! 
 -Öm..Hát azért nem kell túloznod pici bogaram! -erre felkapott,és mentünk tovább.
-Zayn,nem lenne könyebb ha le tennél? 
-Ja,hát igen,észre sem vettem hogy foglak olyan könnyű vagy! 
-Ne viccelj már! Most híztam 2 kilót! -bementünk egy kávézóba közbe,és megcsörrent Zayn telefonja.Fel is vette,Niall volt az.

Zayn szemszöge

-Szia Zayn! Mizujs veletek? Jól megvagytok Emmával?    
-Szia Niall! Hát már egy jó idelye kimozdultunk,mentünk fagyizni,sétálni,most a kávézóba vagyunk,és holnap megyünk Londonba vissza végleg! -erre Emmára mosolyogtam,aki viszonozta.-Emma egyre jobban érzi magát,és persze már én is,mert velem van! Nagyon jól megvagyunk,és veletek mi van? Mesélj!
-Van egy jó hírem! Mi is holnap megyünk vissza Londonba,mert meggondoltuk magunkat.Jó meg minden,de hiányoztok,és ott az otthonunk,meg minden,meg várjuk az esküvőnket.Te meg Emma lesztek így a tanúk! Benne vagy? -erre nagyon megörültem,mert már nekem is nagyon hiányoznak mind ketten,meg a fiúk is
-MI?? Ez most komoly? Haza jöttök? -Emma rögtön rám figyelt nagy kikerekedett szemekkel.-Ennek nagyon örülök,már mind ketten hiányoztok nekünk,és igen ,mindenhol jó,de legjobb otthon! Én is nagyon várom az esküvőtöket tesó.Persze hogy leszünk tanúk,ez nekünk megtiszteltetés!
-Örülök hogy örültök,mert nekünk is hiányoztok! Domcsi puszil titeket,és én is,majd holnap találkozunk,de most megyek pakolni! Sziaa.
-Okés,sziaa! Siessetek!-erre letette.
-Komolyan jönnek haza? -kérdezte Emma nagy boldogsággal eltölve az arcán.
-Igen! Annyira jó lesz a holnap,és főleg az esküvő,de még elöttünk áll megszevezni a leány és legény bucsút! 
-Hát igen,de hidd el majd megoldjuk együtt! -erre megcsókoltam,mert egyszerűen nem tudok ellenálni a gyönyörű tenger kék színű szemének,ami úgy csillog akár az esti csillag,a mosolya,ami káprázatos! És a lelke,arról ne is beszéljünk! Nekem ő a tökéletes nő! 
-Ezt miért kaptam? -kérdezte.
-Azért mert szeretlek! -súgtam a fülébe.   
Megittunk egy kávét és indultunk haza,mert mi is pakoltunk,de elötte elmentünk Emma apukájához elköszönni,aki azóta sem érti mi lett Johnyval,és Emmával,a kapcsolatukkal.
-Szia apa! Hiányozni fogsz,majd mglátogatunk,vagy te is jöhetsz hozzánk,majd megadom a címet! Szeretlek,vigyázz magadra,majd hívlak! Szia.-Emma kiment,mentem volna utána,de az apukája visszatartott.
-Várj! Nem tudom mi lett Johnyval,de nem zavar,csak az a lényeg,hogy vigyázz a lányomra,és ne bántsd meg őt! -mondta,bolintottam egyet,beültem a taxiba Emma mellé,és elindultunk vissza Kitti házába pakolni,de persze Kitti is velünk jön.

* Párizs

Domcsi szemszöge

-Niall,Niall! Ezeket összepakoljam? -orditoztam neki,mert csak ült a nappaliba,evett,és tévézett,én meg intéztem a dolgokat.-Hahó,kicsim! 
-Már is megyek egyetlenem,csak most megy a foci meccs.
Erre kimentem,idegségemben kihúztam a konektorból a tv-t.
-Mondtam hogy gyere! Csak 1 percre kérlek! 
-Na jólvan..Igazad van,nem kéne rád hagynom a munkát! Pihenj csak,én összepakolom a holmimat! A tied kész? -kérdezte.
-Igen,már rég! A tiedbe is belekezdtem,de nem tudom mit hova pakoljak,és mit..Különben már megcsináltam volna. Na mindegy megyek egy kicsit lepihenek,mert hajnalban indulunk.
-Okés kicsim! Nyugodtan mennyél pihenj le,majd nem soká én is megyek!                    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése