2012. október 27., szombat

14.rész

Sziasztok ! Elég hamar hoztam a kövit,de nagyon szeretek írni,de azt szeretném ha komiznátok,mert így nem tudom hogy jó-e vagy sem..köszikee..Jóó olvasást(megint) !! :)

Kedves naplóm !
 Arra ébredtem hogy valaki megszólalt,és az öcsém volt az !! Végre felébredt..
-Szia Emma,hát te ?? És én mit keresek itt ?? 
-Szia Mike ! Háát tudod baleseted volt ,és most ittvagy..És az osztály társad..
-Mivan vele ?? Nyökd ki,mi baja ?
-Meghalt..:(
Az öcsém nem szólt semmit,csak elkezdett sírni,de nagyon,és énis sírtam vele..
-Mike ! Tudod én nem akartalak bántani,és nem akartam ilyen rossz tesód lenni !! Kérlek bocsáss meg..Ha elveszítettelek volna,én abba belehalok..Érted ?? Szeretlek..
-Jaj Emma..Inkább én kérek bocsánatot hogy mindig bosszantotlalak,és rád fogtam mindent..Megtudsz bocsájtani ?? És énis nagyon szeretlek nővérkém ! :)
-Nincsmit megbocsájtanom..
Átöleltük egymást,és eggyütt sírtunk és nevettünk..Ekkort betoppantak anyuék..
-Sziasztok kicsikéim ! Hogy vagy Mike drágám ?? És te Emma mivolt veled az elmúlt 1 hónapbaan ? Miért nem hallottunk rollad semmit ??
-Jaj anya kérlek,nemost beszéljük meg ezt a dolgot..
És elrohantam a korházból,de anya jött utánnam,és megfogott és visszarántott..
-Lányom..Kérlek..Tudom hogy nehéz időnk volt mostanába de majd megoldjuk..Endyvel ugyis összeba..
-Tessék ?? Már pasit is találtál..Hát kössz anya de elboldogulok nélküled és a vacak pasid nélkül is..Na szia !
-Dee..
Nem hagytam hogy végig mondja..Szaladtam Domcsiékhoz..Vagyis hát már énis ott lakom..Amikor benyitottam láttam hogy Nick és Domcsi épp csókolozik..
-Oh..Sziasztok ! Bocsi hogy megzavartalak titeket,de haza siettem..bocsi! De amugy mivan talán összejöttetek végre ?? :)
-Öm..Szia Emma..Háát eldöntöttük hogy megprobáljuk..Reméljük müködni fog !
-Szerintem el lesztek,sok boldogságot,és örülök nektek ! De Kitti és Alex hol vannak ??
-Hát elmentek sétálni eggyet a parkban 
-Na ennek is örülök !! De most bekell mennem telefonálni,mert hallom hogy cseng a telóm..
-Oké menny csak !
Gyors be szaladtam a szobába,és láttam hogy kivan írva hogy Johny hív..Gyorsan fel is vettem !!
-Szia Johny..Mi a helyzet ? Jol vagy ?
-Szia kicsim ! Igen persze minden rendben,de azért hívtalak hogy megkérdezzem hogy mivan veled,és mivan az öcséddel ?
-Hát beszéltem öcsémmel,és sírtunk egy sort,de aztán anyám betoppant az új pasijával ezért elszaladtam..Ja és Domcsi meg Nick összejöttewk,Kitti meg Alex meg ismerkednek !! Jó mi ??
-Na ennek örülök ! Nem soká megyek hozzád,mert már hiányzol!
-Nekem is hiányzol ! Szóval siess !! Szia..
És leis csaptam a telóm..De ekkor megint hívott valaki,és most apa volt az !
-Szia apa ! Hát te hogy hogy hívsz ?? Hova költöztél ??
-Szia kincsem ! Nagyon hiányzol,és tudod azon gondolkodtam hogy eljöhetnél hozzám Berlinbe..Az Mexikótól nem messze van..Holnap utánra vettem neked repülőjegyet,de csak 3 személyre,szóval 2 barátodat hozhatsz !
-Tessék ?? Berlinbe laksz ? Hát az egy nagyon szép hely..Okés majd akkor találkozunk de most mennem kell,mert megjött a barátom..
-Ki a barátod ,?..
De leis tettem a telefont,leszaladtam a lépcsőn és Johny nyakába ugrottam..
-Szeretlek nagyon !! 
-Énis téged Johny..De megkell mondanom valamit,és kérdeznem..Tudod az elöbb hívott apu,és elmondta hogy Berlinbe költözött,és azt szeretné hogy elmennyek hozzá kb.1-2 hónapra,és holnapután indul a repülő,3 jegyet vett apa,ugyhogy 2 barátomat magammal  vihetek,és szerintem sejted hogy rád gondoltam,meg most kivételesen Verát viszem magammal..Na benne vagy ??
-Hát persze ! Ahova te mész,oda megyek énis ! A világ végéig is elmennék érted,mert szeretlek..
-Okésakkor majd holnapután..De jót mulatunk majd..Ekkor Kitti és Domcsi megszólalt
-És velünk milessz ?? :o..Szept.15
                 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése