2012. október 26., péntek

13.rész

SZiasztok !! Bocsika hogy nem írtam már vagy 4-5 napja részt,de ahogy látom nem nagyon olvassák,és ezekszerint unalmas..De azért remélem egyre többen olvassák majd,mert szerintem nem annyira unalmas..Jóó olvasást !! :)) <3

Kedves naplóm !
És elindultunk Johnyhoz,de útközben amikor mentünk akkor elöttünk egy kamion meg egy autó ütközött,és nagyon megilyedtünk..Hívtuk is a rendőrséget,és a mentőket hogy segítsenek..Bekísértük őket a kórházba,és amikor megvizsgálták hogy kik azok a személyek akik életben maradtak akkor kijött az orvos és megkérdezte 
-Asszonyom,ön milyen Emma is ?? Mivel az eggyik súlyos állapotú ember vezetékneve Watson..
-Tessék ??? Igen az a nevem,és..és mégis mi a neve a betegnek ?? 
-A neve Mike..
Mikor kimondta ezt a nevet,én egyszerüen ledermedtem,és elkezdtem bömbölni(sírni)..Ekkor megszólalt egy nővér
-Doktor ur,doktor ur..kérem jöjjön be , mert a kis Mike felébredt..
Az orvos nem szólt egy szót sem,hanem szaladt Mike szobájába,de én szaladtam utána,de a biztonsági őrök lefogtak..De akkoris eröltettem magam,és bejutottam Mikehoz..
-Kérem asszonyom mennyen ki,mert megkell vizsgálnunk az öccséd hogy van-e komoly baja,ezért kérem..
-Kérem hadd maradjak bennt..esküszöm nem zavarok,csak hadd maradjak..
-Na jóó..
Elkezdték vizsgálni,és elvégeztek egy csomó dolgot rajta,és amikor fél óra mulva véget ért a vizsgálat,akkor az orvos kiküldött,hogy várjam meg kinnt az eredményeket,és kivételesen szót fogadtam..És amikor kimentem az ajtón akkor jutott eszembe Johny hogy nem mentünk érte..Így hát kénytelen voltam felhívni..
-Hello,tessék ??
-Szia Johny,én vagyok az Emma..Nagyon sajnálom hogy nem mentünk,csdak közbe jött egy nagyon szörnyű dolog..Gyere ide a Sidney kórházba,és elmesélek mindent..De siess !!
-Nincs semmi baj..oké máris megyek..
Egyszerre leistettük a telefont,én addig vissza mentem a többiekhez,és ők kérdezősködtek,de csak annyit mondtam hogy nem tudok semmit..És 10 perc múlva megis érkezett Johny,és abban a pillanatban az orvos is kijött az eredményekkel..És nagyon féltem..:( 
-Készen vannak az eredmények..Tessék olvassa !
Láttam az orvos arcán a  sápadságot és már tudtam hogy baj van,és igazam is lett,mert ez állt benne:
 Bal lábán szalag szakadás,a jobbon türés.Ball kéz eltörve,jobb müködhető
Pár hónap és lessz egy mütét,de ha nem hajtsuk végre a mütétet akkor örökké tolokocsi ajánlott !
Én egy kicsit megkönnyebültem hogy nem lett komolyabb baja,de azért ideges voltam a mütét miatt,hiszen még csak 9 éves..De ez az egyetlen választások,és ekkor aláirtam a mütétet,és megkérdeztem hogy azokkal mivan akikaz öcsémmel utaztak,és a orvos azt mondta hogy az apa túlélte de az anya és a gyerek nem..
Nagyon sajnáltam az öcsém osztály társát és a családját,de nem tehettem semmit..Ekkor Johny odajött hozzám 
-Nagyon sajnálom az öcsédet Emma,de remélem felépül és minden rendben lessz..
-köszönöm..Nagyon édes vagy..
Nem bírtam tovább,és ekkor megcsókoltam Johnyt és mindketten elpirultunk,a többiek csak örültek nekünk,és énis hogy végre érezhettem azt hogy Johny csak az enyém..
Johny-Akkor ez most azt jelenti hogy mi most..
-Hát ha teis akarod akkor igen
-Persze hogy akarom !! 
Adott még egy csókot a számra,és beesteledett,de én úgy döntöttem hogy a kórházban maradok egész éjjel az öcsém melett,mert nem voltunk valami minta tesók,és megakarom mondani neki hogy szeretem..
Elaludtam és arra ébredtem hogy valaki megszólalt..Szept.14         
       

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése