2012. október 11., csütörtök

6.rész

Helloszijáásztok...:))) Itt a 6.rész,és szivesen irom,de most nem lessz valami nagy szám,de azért remélem nem lessz olyan rossz,és tetszeni fog mindenkinek!! Jóó olvasást ! ^^
Kedves naplóm !                                                                                                                                             Éjszaka rosszat álmodtam..:/ Azt hogy minden barátnőm megutált és Petrával barátkoztak,és Johnyval már nagyba együtt voltak,meg Petra még terhes is lett ! Borzalmas volt ! Emiatt az álom miatt nem aludtam,hanem leizzadva felébredtem hajnal 4-kor,de nem tudtam visszaaludni,szoval már 6-kor készülödtem hogy mennyünk suliba a lányokkal,mert még mindig nem mentem haza,de mára tervezem ! Mikor a suliba értünk akkor Billi már ott várt rám,adtam neki egy csókot de már  beis csengettek.. Láttam Johnyt és Petrát ! Végülis csak elkezdtek járni sajnos,de én mostmár csak Billire koncentrálok,mert elég helyes,és jofej meg minden !Egész órán nem figyeltem,mert egy nagy hülyeségen gondolkoztam..azon hogy eleszökjek innen jó messzirea többiekkel,de gondolom ők nem jönnének..Áhh de tök hülyeség,de közbe meg jó ötlet !Na mindegy szünetbe Johny odajött  hozzám,és azt mondta hogy nagyon szép vagyok meg ilyenek,én meg a képébe vágtam hogy haggyon békén,mert nekem már nem kell csak Billi...Hát persze ez nem igaz,de a büszkeségemnek nagyobbnak kell lennie mint az érzelmeimnek !!Láttam Johnyn hogy már tényleg igazán szeret,de ha ezelött nem gondolkozott akkor ennyit erröl,meg amugyse bántanám már meg Billit semmiképpen ! És elküldtem Johnyt,és messziről láttam,és hallottam hogy odament Petrához és megmondta neki hogy nemis gondolta ezt az egészet komolyan,csak miattam tette ezt,de már vége..Ezt mondta Petrának aki ugyanugy elsírta magát,de engem ezse érdekelt..Megbántott Johny engem,és ezután nem tudok ugy állni hozzá,de talán majd egyszer ! Miután vége lett a sulinak Verával mentem,és megkérdeztem hogy hogy áll Luissal ?? Erre csak annyit tudott mondani hogy nem tudom,sehogy,de ezután az emlegetett szamár erre tartott és Verától megkérdezte :-Öm..Vera jól érezted magad szombaton ??                                                           :-Igen ,persze! miért ??                                                                                                                                :-Hát tudod...Nagyon szép voltál,sőt te voltál a legszebb,és tudod..Ömm..Háát őőő,nekem eléggé tetszel,és ugy gondoltam hogy  sűrűbben talizhatnánk !!                                                                                    -Hát tudod nekem is bejössz,és örülök hogy ezt elmondtad! Persze hogy talizhatunk !!                                -Okéé...Na demost mennem kell sietek haza..Sziasztok,puszii <3..Verán látszott a boldogság,és emiatt énis boldog lettem..Billivel találkoztam és elmentünk sétálni ,Billi végig bókolgatott,és én pirultam egyfolytában..Beszélgettünk ,csókoloztunk meg minden,és ő előállt ezzel a kérdéssel amin én meglepődtem de nagyon !! :-Összeköltözünk ??..Erre nem tudtam mit mondani,és inkább azt mondtam hogy bocs de most mennem kell sietek,és elszaladtam..De persze nem haza mert meggondoltam magam és inkább elmentem Kittiékhez megint..Elmeséltem hogy mivelt állt elő Billi,és Kitti is meglepődött..DE már késő van szóval megyek aludni..2012.szept.10                                                                                                                       

2 megjegyzés:

  1. Nagyoooon jóó..^^..<3..csak így tovább..;)

    VálaszTörlés
  2. köszii..a tied sokkal jobb,és ezért szeretném,de nem csak én hogy ne hagyd abba !! :)

    VálaszTörlés