2012. október 14., vasárnap

7.rész

Sziasztok!! Köszönöm a sok megtekintést,és hogy olvassátok,pedig szerintem lehetne jobbis !! De majd megprobálok jobbakat írni!! na akkor elis kezdem ! Jóó olvasást !! :))
Ő itt Nick
Ő itt Szilvi
Kedves naplóóm !!!                                                                                                                                     Ma reggel Kitti és én elég korán keltünk,mert az anyukája megkért minket hogy segítsünk neki,és mi szivesen tettük!! Beágyaztunk,mostunk fogat,reggeliztünk,és felöltöztünk!!Én mosogattam,Kitti meg felpórszívozott,és mikor már teljesen elvégeztük az összes munkát lepihentünk és néztünk egy jó kis horrort!!Kitti telefonja csengett és Domi volt az  !! Kitti felis vette ! :-Szia Domcsii !!! Mi   a hejzet ?? Nem jössz át ma ?? Mert most pont egyedül vagyunk Emmával !! :)                                                                                                                                                 :-Szia Kitti !! Igen persze máris megyek ! Pont azért hívtalak hogy nemsoká ott vagyok,csak szólni akartam,na mindeggy,10 perc és ott vagyok ! Sziaa                                                                                    :-Szia,oké siess !                                                                                                                                          De ezután Domcsi már leis tette,én meg megkérdeztem Kittit hogy Domi mit mondott,de Kitti csak annyit mondott,hogy mindjárt jön Domcsi !! A film elég félelmetes volt,és ezért ki is kapcsoltuk,és inkább gépeztünk !! Mivel Kitti szülei dolgozni mentek,és csak este fele érnek haza,ezért tök jóó hogy egyedül leszünk !Már csengettek is az ajtón,és gondoltuk Domcsi jött,és persze hogy ő jött!! Domcsinak elmeséltem hogy Billi azt szeretné hogy összeköltözzünk,de furcsáltam mert ezt Domi jó ötletnek tartotta,aztán Kitti is elgondolkodott,és ő is azt mondta hogy jóó ötlet,de én csak néztem rájuk mint aki még nem látott embert mert azhittem csak viccelnek,de ezután már nem voltak kételyeim tudtam hogy komolyan gondolják,de én csak mondogattam egyfolytába nekik hogy :-NEM,NEM ÉS NEM !!!De ők csak azért is ezzel piszkáltak,mire én hülye felhívtam Billit,és megmondtam neki hogy oké beleeggyezek a költözésbe,de mire letettük megis bántam.,de már nem tehettem mást!! Össze pakoltam az összes cuccom ami Kittiéknél van ,és már jött is értem Billi !! A lányoktól elköszöntem,és mondtam nekik hogy nemsoká vissza jövök csak kipakolok Billinél !! Beszálltam Billi kocsijába és végig beszélgettünk a kapcsolatunkról,és elmondtam neki az érzelmeimet iránta,kaptam is tölle egy puszit,ami nagyon jól esett !! Elmondta hogy mennyire szeret,és nem akar elveszíteni,de tudja hogy nekem régen Johny tetszett ezért nem akarja elsietettni,de a költözés szerinte nem olyan nagy szám,és már énis ugy gondolom ahogy ő !! Megis érkeztünk a házához mert már sajátja volt,és nagyon szép volt!! Kiszedtük a kocsiból a cuccaimat és indultunk befelé,de messziről megláttam egy fiút,és megkérdeztem Billit hogy kiaz ? Erre ő igy válaszolt :-Bocsi kincsem de még nem mondtam el hogy a báttyámmal és a nőméremmel élek itt !! De szerintem elég hamar összebarátkozol velük,mert nagyon jó fejek !! De bocsi hogy nem szóltam ,ne haragudj !!                                                                    -Nem haragszom rád,dehogyis,és persze hogy összefogok barátkozni velük !! szeretlek!                            -énis téged !                                                                                                                                            Ezután beismutatott nekik engem!:-Sziasztok ! Öm..őitt Emma a barátnőm !! Emma őitt Szilvi és Nick!!                                                                                                                                                           Én :-Sziasztok,örülök hogy megismerhettelek titeket,de lessz idönk majd jobban megismerni egymást,mert ide költözök !!                                                                                                                        Szilvi:-Szia!! Énis örülök hogy itt vagy,és persze majd jobban megismerkedünk,de most mennem kell dolgozni !! sziasztok !                                                                                                                            Nick :-Szia,énis örülök neked és föleg annak hogy ideköltözöl és persze annak is hogy a tesóm talált magának ilyen szép és kedves lányt !!                                                                                                        Én:-Köszönöm szépen !! Énis örülök hogy az öccse a barátom !!                                                              Nemis beszéltünk tovább,hanem Billi felvezetett a szobámba ami nagyon szép és tágas volt,letettem a cuccom ,és Billitöl csak annyit megkérdeztem hogy nem együtt leszünk egy szobába ?? Ő erre csak annyit mondott hogy egyenlöre ne siessük ezt el !! Én megfogadtam a tanácsát,de már elis köszöntem tölle és mentem vissza a lányokhoz !! Elmeséltem nekik hogy milyen volt,meg hogy megismerkedtem a tesoival !! Elmondtam nekik hogy a báttya elég helyes és valamelyikőjük felszedhetné magának !!Azt mondtam neki hogy majd holnap elviszem őket Billiuékhez vagyis hozzánk és megismerhetik Nicket !! Na mindeggy már nem írok többet mert megyek a lányokkal vásárolni aztán haza !!Szept.11                                                           

4 megjegyzés: