2012. október 20., szombat

11.rész

Sziasztok ! Mi a helyzet ?? Milyen lett az elöző rész ,mert nem nagyon olvassák ,és ebből úgy veszem hogy unalmas meg nem elég jóó,de én szeretek írni szoval írok..Jóó olvasást !! 
                           Kedves naplóm !                                                                                                                                         Ott tartottam hogy Nickkel elaludtunk a kocsiba,és arra ébredtünk hogy szól a taxis hogy megérkeztünk,nagy nehezen felébredtünk és már mentünk is Domcsiékhoz...bekopogtunk,és ő nagy nehezen kinyitotta,mert még ő is aludt,és veszekedett is velünk hogy  mit keresünk itt hajnalok hajnalán ?! Elis mondtuk neki az egész történetet,és csak ámult bámult..És mondta hogy  akkor mennyen be Nick  a vendég szobába,én meg alszok Domcsival egy szobába..Mikor reggel lett,akkor Domcsival már felébredtünk,és észre vettük hogy  Nick nincs a szobájába..és aggódtunk hogy mivan vele..hívtuk a mobilján de nem vette  fel,és meg reggeliztünk Domcsival,mire Kitti meg is érkezett..És rá 20 percre meg Nick is megérkezett de persze nem egyedül..Nem ismertem a barátját ,de azis elég helyes volt,és bemutatta nekünk :-Ő itt Alex,és a leges legjobb barátom..olyan mintha a tesóm lenne..Alex is köszönt nekünk -Sziasztok lányok..örülök hogy megismerhettelek titeket,és hogy Nicknek ilyen szép barátnői vannak :)                Én-Sziasztok..Hát énis nagyon örülök hogy megismerhettelek,meg persze a lányok is..Az én nevem Emma,Ő itt Domcsi és ő meg Kitti..Én 16 ők meg 17 évesek :) Korusba köszöntek a lányok Alexnak és Nicknek..                  
Ő itt Alex

                     
Elmondta Alex hogy ő 18 éves csak egy évvel fiatalabb mint Nick,és meghívtuk hogy reggelizzen ő is velünk..De mielött ettek volna azelött Nick a háta mögül elöhúzott egy virágcsokrot,amit Domcsinak adott,és adott neki egy puszit is az arcára..Domcsi megköszönte és adott ő is Nicknek egy puszit,de Nick gyors szájon csókolta..Domcsi abban a percben elpirult,de megkérdezte Nicktől-Nick,ez mégis mi volt ??                                                                                                              -Öm..bocsáss meg de már em tudom tovább szinlelni az érzelmeimet..Azthiszem beléd szerettem..          -De hiszen még csak egyszer találkoztunk,és tudod én nem szeretném elsietni..szerintem várjunk még azzal hogy legyen köztünk annál több mint barátság..Ugye megértessz ??                                       -OOooo..Hát persze..Csak kérlek engedd meg hogy a közeledben lehessek..Okéé ??                                -Persze,hát tudod nekem is tetszel nagyon is,de elöbb ismerjük meg egymást jobban..                          -Oké benne vagyok.:)                                                                                                                              Már láttam hogy Kittinek is megtetszett Alex mert le se vette róla a szemét,de Alex is figyelgette.. Megkérdeztem a többiektöl hogy nem akarnak e elmenni fagyizni,és mindenki igent mondott..Elis indultunk gyalog,és mikor oda értünk elég hosszú volt a sor,de kivártuk...És mikor én jöttem láttam hogy ott sétál Johny és megint rögtön beleszeretttem,és ott nyomban elis ájultam..Sötétséget láttam,és pár órával késöbb a korházban ébredeztem..És megpillantottam Johnyt..-Úristen..Hát Te ?? Mit keresek itt ? És te mit keresel itt ?? Ez egy álom ugye?                        -Nem álom Emma..Ez a valóság.. A fagyizónál elájultál én meg segitettelek behozni a korházba..        -Hát a többiek nem tudtak volna behozni ?? Mért pont te hoztál be ? Senkisem kérte tölled,és már elmehetsz köszönöm..                                                                                                                                - A többieket haza küldtem mert beszélni akartam veled..Arrol hogy eltüntél és nem találtalak pedig egy fontos mondandóm lenne a számodra és...                                                                                          -Nem érdekel mit akarsz mondani..Takarodj innen és nre is lássalak!!                                                      -Pont megszeretném magyarázni hogy miért jártam Petrával..De amugy nyugi nem volt köztünk semmi..Azért jöttem vele össze hohgy féltékennyé tegyelek,és hátha belém szeretsze,de ez pont forditva lett,megutáltáál..:(                                                                                                                        -Miröl beszélsz te ? Hiszen miota egy suliba kerültünk azóta szeretlek,és te nem vettél észre sosem..      -Tudod én azért nem mertem nagyon veled beszélni mert féltem a visszautasítástól,és tudod...               -Jó már mindeggy..Nem érdekel a magyarázkodásod,és kérlek menny el.. -Nagy nehezen felkelt és láttam az arcán a szomorúságot,de én probáltam azt mutatni hogy nem érdekel de már folytogatott a sírás..Mikor kilépett az ajtón elkeztem nagyon nagyon sírni,.ert éreztem hogy nagyon szeretem,de nem érdemli meg a bocsánatom..Ezután felhívtam a többieket,és elmondtam mindent,és a korházba siettek..Szept.12                                                                                                              

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése