2012. október 17., szerda

10.rész

Billi
 Sziasztook !!! Milyen volt az elöző rész ? Remélem tetszett és ez is tetszeni fog,de létszi komizzatok is !! Oké ?? Köszipuszii :)
Kedves naplóm !                                                                                                                                       Ott tartottam hogy a kávézoból jöttem kifele mert láttam egy embert aki furcsának tünt,de sajnos mire kiértem addigra az ember eltünt,de nem baj este ugyis a házunk elé fog jönni,és megtudom hogy mit akar a barátomtól!! De annyira félek ! :oo...Haza mentem taxival Billihez,de nem volt otthon éppen,ezért arra gondoltam hogy felkutatom a szobáját,hátha találok valamit ! Megnéztem minden eggyes zugot a szobájába ,de csak egy levelet találtam amiben ez állt :-Kedves Billi !! Nagyon sajnálom hogy a kapcsolatunknak így kellett végződnie,de úgy gondolom erről az egészről csak te tehetsz !! Nagyon szerettelek,és az a tűz sosem múlik el ,mindíg itt maradsz a szívembe,de legalább a gyermekedre gondolhattál volna amikor elhagytál... ?????? Ekkor nem olvastam tovább mert egyszerűen megált körülöttem az idő ! Gyereke van ?? Mégis kitől,és mióta ?? Hát ez nekem nagyon sok egyszerre,de nagyon !! Komolyan ki ez az ember akivel egyáltalán összejöttem ?? Kiez ??Egyszerűen ledermedtem amikor belépett az ajtón Nick ,de nagyon megilyedtem..Nick megérdezte töllem:-Mit keresel Billi szobájába,és miaz a levél a kezedben ??                                         -Idefigyelj Nick ! Itt nem nekem kéne magyarázkodnom hanem Billinek !! Miért nem mondta vagy mondtátok hogy van egy gyereke ?? Na erre válaszolj !!!Mi folyik itt ???!!!                                           -Öööm..Szóval még nem mondta el Billi ? Háát tudod régen volt egy kapcsolata amiben gyerek lett a vége,de szószerint a vége mert pont akkor szakítottak amikor a kicsi született ! Bocsi hogy nem szóltunk rolla,de Billi úgy gondolta nem mondja senkinek mert felesleges..                                               -Micsoda ? Felesleges ? Ezt komolyan gondolod hogy ezt csak úgy ellehet titkolni és felesleges dolog,ez ?? Háát tudod én nemis tudom már hogy erre mit mondjak!                                                      -Bocsáss meg neki kérlek..Ezután nem szóltam semmit csak csendben kimentem a szobából,és közbe körcs volt a nyakamba és olyan ideges voltam mint még soha ! Egyszerűen nem kaptam levegőt és nem tudtam mit tegyek !? De végre eljött az este,és én 23.00-kor kimentem a hátsó ajtón,de nem láttam senkit,azután láttam hogy ott mozog valaki,és szólitgattam hogy kiaz,kiaz aztán megszólalt és elő jött..Maszkba volt mint a filmekbe és nyeltem egy nagyot mert nagyon féltem,de ő nagyon csodálkozott hogy miért nem Billi van itt,és mért én helyette,de ráis kezdte a mondandóját :-Ki vagy te ? Talán a barátnője vagy mi ? Hol van az a szélhámos ? Mi???                     -Öm..igen én a barátnője vagyok és Billi nem tudja hogy ön este hívott engem ! De miért mondja azt rá hogy szélhámos ? Mégis mit tett ?                                                                                                         -Hát kislány azt inkább vele kéne meg beszélnem de ha akarom elmondom...Réges régen együtt dolgoztunk,és volt egy jó fizetős munkánk,és megeggyeztünk hogy osztozunk a pénzen,de ő lenyúlta az egészet,méghozzá aztán elhúzott a barátnömmel akitől még gyereke is lett !!Ennyi az egész,és most jöttem kinyirni a búráját mert az ilyen csak azt érdemli semmi mást !! Érted ?                                        - Igen értem,de ez nekem sok,uristen ! Nem képzeltem volna ezt Billiröl,de tényleg !!De azért kérem ne bántsa őt !! Kérem !!..de ezután nem szólt semmit hanem gyors elszaladt,én meg bementem és felkeltettem Nicket,és megkérdeztem tölle hogy nem e jön el velem,mert elszeretnék innen menni jó messzire..ő bolintott,és gyors összeszedtem a cuccom,és még utoljára adtam egy puszit az arcára Billinek,de szerencsére nem ébredt fel..ezután már indultunk is el a házból,és út közbe megkérdeztem Nicktől:-Amugy hogy hogy velem tartottál,és nem maradtál a családoddal ??              -Háát tudod már mióta ez a dolga volt neki azóta eltávolodtunk egymástól csak ugy tetessük hogy jó tesók vagyunk,de közbe meg nem!!! Meg ha akarod tudni engem és Szilvit is fenyegetésbe tartott,de nem tehettünk semmit..És még ilyen nagy bátorságom sose volt hogy elszökjek,csak tudod mióta megismertem Domcsit azóta annyira máskébb csinálok mindent,úgy érzem megerösödtem és szükségem van rá,mert nagyon kedvelem meg mindeen..Tudom hogy alig ismerem,de valahogy..           -Igen értem..ennek örülök,és köszönöm hogy elmondtad !! Ezután minketten álmosak voltunk és elaludtunk a kocsiba(taxiba)...Szept.11                                                                                                                                         
                                                                          én                                                  

2 megjegyzés: