2012. október 21., vasárnap

12.rész

ezzel jött értem Johny
Sziasztok..Remélem tetszett az elöző rész és ez is tetszeni fog,na de jóó olvasást ! ::))))
Kedves naplóm!                                                                                                                                          És a lányok meg is érkeztek a kórházba , de az orvos nem engedte be hozzám őket,mert túl ideges voltam Johny miatt és a doki azt tanácsolta hogy még egy napot bennt kell maradnom mire lecsillapodom,de aztán elmondta hogy nem szabad sokat idegeskednem,mert rosszabul is elsülhetett volna..Egész éjjel nem aludtam mert csak Johnyra gondoltam hogy mennyire szeretem,de nem érdemel meg,legalábbis még nem !! Végre reggel lett és már jöttek is értem Kittiék. Beugrottunk egy gyógyszerért nekem ! Fájdalom csilllapítóért,és mentünk is Domcsiékhoz ahol Nick meg Alex vártak minket,és Nick mindenki elött elhívta Domcsit vacsorázni és mozizni,amire Domcsi természetesen igent mondott..Kitti meg elhatározta hogy Alexal levizsgáznak kocsira,és el is mentek,én meg szokás szerint egyedül maradok ! Amikor nagyban tv-ztem egyszer csak megszólal a telóm,és Billi volt az,de nem akartam felvenni mert ssoha többé nem akarok hallani róla..És erre kinyomtam a telefont,de rá 10 percre meg Johny hívott és megkérdezte hogy elmegyek-e vele  a crossra,és kivételesen igent mondtam hogy beszéljük meg a dolgokat,és 15.30-kor jött is értem,a csodás autójával mentünk és oda is értüönk vele 10 perc alatt mert olyan gyorsan mentünk..Már Johny foglalt nekünk helyet,de alig láttunk valamit,ezért úgy döntöttünk hogy beszélgetünk                                                                                      Én:-Na akkor most tényleg tetszettem neked , csak féltél elmondani ?                                                   -Tudod hiába vagyok népszerű és a lányok kedvence,de énis lehetek néha gyáva,és egyszerűen még egy lány iránt sem éreztem ilyet..amikor nem látlak akkor úgy érzem sötétség az egész életem nélküled és tudod én...                                                                                                                                -Jó elhiszem,de miért nem mondtad el komolyan ? Miattad egy bünözővel voltam együtt,te meg olyannal akit nem is szeretsz !!                                                                                                                    -De most megprobálnád velem ?                                                                                                                -Hát tudod ez nehéz kérdés,mert nagyon sokat szenvedtem miattad,és elég fura hogy most meg előállítassz azzal hogy szeretsz,pedig soha nemis érdekeltelek !! Szóval szerintem nem kéne elkapkodni,hanem majd meglátom még !                                                                                                  -Jólvan én 100%-osan megértelek,és annyira sajnálom hogy így intéztem a dolgaimat hogy az neked fájt,amiért megbántottalak most nagyon bűntudatom van..                                                                     -Ne fáljon mert ez a múlt,csak tudod nem tudok ilyen könnyen igent mondani..                                      -Igen,persze megértem,de én örökké várok rád                                                                                         -Oh..hát köszönöm..                                                                                                                                    Ezután megbeszéltük a dolgokat,és haza is vitt,de már Kittiék is otthon voltak,kivéve Domcsiék..És elmesélték hogy sikerült nekik az első óra,azután néztünk egy horrort.,és aztán elhatároztuk hogy elmegyünk bulizni,és készülődtünk is,meg addigra Domcsiék is megjöttek,és elég sokáig tartott mire elkészültünk.Kitti kitalálta azt hogy meghívhatnánk Johnyt is,és bele egyeztem,és felhívtam Johnyt:-Szia Johny,eljönnél velünk bulizni ? Én te Kitti,Alex,Domcsi,Nick ???  -Szia,igen persze..legalább veled leszek !! <3                                                                                             -Oké akkor nem soká megyünk érted,mert nem a városba bulizunk hanem máshol..Na készülödj és nem soká megyünk !!                                                                                                                                  -okés várlak ! -Fél óra múlva el is indultunk taxival Johnyékhoz ..Szept.13                                                                                                                                    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése