2012. október 10., szerda

5.rész

Szijasztok!!itt az 5.rész ! Remélem tetszeni fog,és sokan elolvassák majd ! Jóó olvasást ! puszii <3
KEDVES NAPLÓM !!                                                                                                                                     Jóreggelt !! Háát...elég fáradt vagyok a tegnap esti buli miatt,ráadásul a lányok még aludnak,mondjuk igazán aludhatnék még énis hiszen hajnal 3-ig voltunk,és reggel 8 óravan !! furcsa hogy ilyen hamar kelek,dehát ilyen buli után nemis sokat lehet aludni,mert volt benne eggyaránt rossz is jóó is ,na de nem beszélek túl sokat ! Rátérek a lényegre !! Na és amikor mentünk befele a buliba,akkor elöttünk mentek Johnyék,de elég szarul esett,én viszont arra gondoltam hogy felszedem ma este Billit! Igaz hogy nem szeretem,de attol elég jóófej ahhoz képest ! Petra köszönt nekünk,de mi nagy büszkén elmentünk mellettük köszönés nélkül..Luis nagyon udvarolt már Verának,és nagyon jókat táncoltak,én viszont addig Billivel beszélgettem mindenféle dologrol,és megkérdezte hogy tetszik e nekem és én azt mondtam hogy igen! Persze ez nem igaz,de én azt mondtam neki,elvégre megszerethetem ha nagyon akarom ! Johny megunta Petrát és felém tartott,és megkérdezte hogy táncolok e vele,én zt válaszoltam hogy NEM !! Mert én kizárolag Billivel táncolok,és ha nem engem hivott meg hanem Petrát,akkor táncoljon vele,és Billivel félre vonultunk táncolni..Johny eléggé gúnyos pofát vágott,mert még soha senki nem mondott neki nemet,de én kivétel vagyok !!!! :P ...Johny dühében odament Petrához és hirtelen megcsokolta,Petra nagy büszkén viszonozta,és mikor Johny nem vette észre és Petra egyedül maradt..odamentem hozzá és akkora pofont adtam neki hogy lefejelte az asztal sarkát,és ezután kibuktattam,és leöntöttem boros kolával..Persze rívva ment haza,de Johnynak nem merte elmondani hogy mitörtént..Engem meg nem érdekel !! Amikor vége lett a bulinak Luis és Billi haza kisért engem,Verát,Domit?és kittit !! Kitti házuk elött Billi elmondta hogy szeret,és én megcsokoltam..Ő erre dadogva ezt mondta :-Ezekszerint..öm..mi most..most..őőő ..Járunk ??.. Erre csak annyit mondtam hogy:-Hát szerintem jah,de ha persz teis akarod !!..Ő erre azt mondta hogy persze hogy akarja,és örvendezve haza ballagott,de Vera meg Luis még nem jöttek össze,de igyis jól mulattak !! Én odabent elmeséltem a lányoknak hogy Billival összejöttem,és gratuláltak,de nem csak ennek,hanem annak is amit Petrával tettem..Hát jóó volt a buli,meg lett egy pasim..minden jovolt,csak Johny hiányzott a képből,de megfogadtam hogy elfelejtem,mondjuk nem lessz könnyű,de kénytelen leszek..:(..Na mindegy már nem írok többet,mert már ébredeznek a lányok..szóval majd holnap ..2012.Szept.9

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése