2012. október 9., kedd

4.rész

Sziasztok hoztam a 4.részt! Remélem tetszeni fog ! Jóó olvasást..^^
KEDVES NAPLÓM !                                                                                                                               Bocsi hogy tegnap nem írtam le hogy kivolt az aki kopogott,de eléggé megilyedtünk,és miután kinéztem az ablakon,megpillantottam egy alakot,és Petra volt az ! Be akart jönni,mert érezte hogy haragszom rá,de most na eddig titkolta hogy neki tetszik Johny,de akkor ha elmondta volna akkor nem esett volna olyan rosszul,de így..!!! :/ Befele kiabált:-Akkor nem megyek el holnap Johnyval a buliba,csak kérlek ne haragudj rám !!! :((.... De nekem nagyon rosszul esett,és nagy büszkén vissza kiáltottam :-Haggy ezzel békén! Nyugodtan menny el Johnyval,mert nem érdekel,én ugyis Billivel megyek..szoval tünés ! ..Nem izgat hogy jóó barátnőm (volt) ha egyszer egy barát ilyet nem tesz amit ő! Megnéztem volna hogy neki hogy esik ha ilyet csinálok vele! De tök mindeggy! Többet nem foglalkozom vele,és Johnyval,lehet elis gondolkozok azon,hogy meg e probáljam Billivel,mert már 2 éve tetszik Johny,de eddig semmi nem volt...Na mindeggy,ma reggel a lányokkal izgatottak voltunk a ma este buli miatt,és már meg volt hogy mit veszünk fel!! :)) Már anya egyfolytába hivogatott a mobilomon,de én nem vettem fel,sőt inkább kikapcsoltam !! Magára vessen !Ezután tv-ztünk délután 4-ig,és azután elmentünk sétálni! Verának tetszett egy fiú akit luisnak hivtak,de még egyszer se beszélgettek..de most találkoztunk vele,és Verát elhivta a buliba,és Vera természetesen igent mondott..Eljött végre a 21:00 ,és vártuk hogy Luis és Billi értünk jöjjön! Megkérdeztem a lányok véleményét hogy szerintük jó ötlet lenne-e az ,hogy összejövök Billivel,és ők azt mondták hogy egy próbát megér !! Én megfogadtam a tanácsukat,és a fiúk és értünk pár perccel ezután..Taxival mentünk,és mikor oda értünk,már a taxiból láttam hogy Petra ott sétál Johnyval,de nem figyeltem rájuk...Na mindeggy már nem írok,mert buli közbe nem tudok írni,szóval majd holnap elmesélem mi volt.. Sziasztok !! 2012.szept.8                                 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése