2012. október 15., hétfő

9.rész

Sziasztok megint ! Köszönöm hogy sokan olvassátok a blogom,de örülnék ha lennének hozzászólások is !! Na de mindeggy,olvassátok ,remélem tetszeni fog ! Jó olvasást ! :)
                                                  Kedves naplóm !                                                                                                                                           A vacsoránál tartottam,hogy Domcsi és Nick nagyon nézték egymást ! De sajnálatos módon Domcsi félrenyelt és elkezdett köhögni,én meg elkezdtem ütni a hátát hátha kijön a kaja! Kiis jött,de egyenesen Nick pharába esett ! :/ Domcsi nem gyözött mentegetözni és bocsánatot kérni,de Nick csak annyit mondott :-Nincs semmi baj ! Ilyen szép lányoknak mindíg mindent megbocsájtok !! -Domi azon nyomban elis pirult és megköszönte !! Én úgy láttam hogy eléggé megkedvelték egymást,annak ellenére hogy Domcsikaa kiköpte a kaját !!!!!Undorító mondhatom,de legalább Nick nem ábrándult ki belölle emiatt !Vége lett a vacsinak és kikisértem a lányokat a kapuig ! Domcsi csak ennyit mondott:-Úristen !! Emma,háát ez a csávó esküszöm egy álompasi !!! Tuti becserkészem !! :) Kittin láttam hogy rossz kedve van és duzzog !-Nyugi Kitti ugyis találunk neked is hamarosan egy álompasit ! Ne szomorkodj !-De ezután elis köszöntem töllük,mert Billi hívott és mennem kellett !! Bementem a házba és Billi egy meglepetéssel várt engem a konyhába !! Oda is adta aminek én nagyon de nagyon örültem !!                                                                                                                                               
ezt  a cipőt kaptam tölle
Nagyon megköszöntem neki,és megcsokólgattam !! Úgy éreztem egyre jobban megszeretem Billit,annak ellenére hogy én még mindig halálosan szerelmes vagyok Johnyba ! De ugy érzem nem veszíthetem el Billit mert ő mindennél többet érő kincs !!Már későre járt,és mentem lefeküdni aludni ! Billitől elköszöntem meg Nicktől és Szilvitől !Néztem egy sorozatot(horrort persze !)és mikor vége volt elis aludtam,de hajnal 1-kor telefon csőrgésre felébrettem ! Furcsálltam hogy hajnalba valaki hív ! Kómás voltam de a végén nagy nehezem fel vettem a kagylót !És egy furcsa félelmetes hang beleszolt :-Ha holnap estig nem hozod a pénzt amivel tartozol,én esküszöm kinyuvvasztom a családodat ! Szóval jobb ha össze szeded amivel tartozol,mert holnap a házatok elött várlak este !És leis tette ,én viszont nagyon megilyedtem,és elgondolkodtam azon hogy szóljak-e Billinek de úgy döntöttem nem szólok,és inkább kiderítem én magam hogy mi ez az egész !Egész éjjel nemis tudtam aludni csak a holnap estére tudtam gondolni,hogy mit akarhat ez az alak a barátomtól !!! 7 órakkor sikerült elaludnom,de már 8-kor Billi keltett ! Háát..mondhatom nem aludtam túl sokat,de tök mindegy ! Szilvi csinált tükör tojást,és teát ! Megreggeliztünk,de egész reggeli közbe Billi engem figyelt és ráis kérdezett:-Kicsim,jól vagy ?? Mert olyan furcsának tünsz !!                                                                                                                      -Öm..Nincs semmi bajom csak keveset aludtam,de ha nem bánod elmennék kocogni egy kicsit !! Na sziasztok !-Köszönni sem volt idelyük mert szélsebesen kimentem a bejárati ajtón az utcára kocogni !! De inkább elmentem egy kávézóba egy jókis kávét inni,leültem a székre és egy alak végég engem nézett azzal a sátáni tekintetével ! Felállt a férfi és elindult kifelé,amikor már kiment akkor elgondolkoztam azon hogy lehet hogy ez az a férfi aki hajnalban hívott ! Kiszaladtam a kávézóból,de addigra eltünt ! Még mindig féltem,de kiakartam deríteni hogy mi folyik itt,hogy ki lehet ez az ember ?!Szept.11          

2 megjegyzés: