2012. október 14., vasárnap

8.rész

Sziasztok ! Hoztam a 8.részt is ! Remélem tetszeni fog,és nem lessz unalmas! Nagyon köszönöm hogy olvassátok a blogom annak ellenére hogy nem olyan jó! De reméljük ez jó lessz ! Jóó olvasást ! :))
Kedves naplóm !                                                                                                                                           Ott tartottam hogy elmentünk a lányokkal vásárolni,de még elötte beugrottunk Veráért,mert egésznap nem beszéltünk még vele ,és nemis taliztunk ! Kiváncsiak voltunk hogy mivan vele,és miért nem hívott minket eddig ! Hívtunk is egy taxit,amit kivételesen én fizettem ! 10 perc alatt oda is értünk,de az ajtaján ez állt:-Nem vagyok itthon ! Gyere vissza később !                                        Megilyedtünk emiatt,mert hétvégén vagy otthon,vagy velünk szokott lenni ! Nagyon aggódtunk ! Hívtuk a mobilján,de ki volt kapcsolva ! Elis indultunk a keresésére,szinte a fél várost körbe jártuk mire megtalálta Kitti! A parkban üldögélt egy padon és szomorúnak látszott,vagy azis volt !De nem tétováztunk ! Oda is mentünk hozzá és megkérdeztk hogy mia baj ?!Erre csak ennyit tudott mondani ! :-Luisz !! :(                                                                                                                      Én :-De mitcsinált veled ?                                                                                                                          -Semmit,csak csak bevallotta hogy nem érez irántam semmit,csak barátságot ! Vagyis hát nem ő mondta hanem egy ismerősöm,és....De belevágtam a szavába!                                                                -Akkor mi a baj ? Te most komolyan egy ismerősödnek elhiszed ezt ??Miért nem bizonyosodsz meg arról,hogy igaz e ez az egész,és nem kamu ?!                                                                                               -De tudod Emma ez nem olyan könnyű!                                                                                                   -Miért nem könnyű ? Annyi hogy megkérdezed Luisztól,és megis kapod a választ !                                 -Köszönöm a tanácsodat ! Lehet hogy igazad lessz !                                                                                 -Persze hogy igazam lessz ,de most menny!                                                                                                -Oké,majd találkozunk sziasztok !s mégegyszer köszi   Emma !                                                                -Ne hülyéskdj ! Tudod hogy szivesen segítek bármiben! Na szia !                                                              A lányokkal megnyugodtunk,hogy nem lett semmi baja és mentünk végre vásárolni !Vettem magamnak egy györű estéit és magassarkút,és a lányok is ugyanezt vettek! Azért vettünk estéit mert a lányok este nállam és Billinél vacsoráznak! Izgatottak ők is és énis !                                                                                                                                                  
ezeket vettük felAmikor mentünk a kasszához akkor egy asszony elénk jött,és nekem nem kellett több elkezdtem a nőnek magyarázni !:-Asszonyom,kérem megtenné hogy nem jönne elénk ?Mivel mi voltunk maga elött és úgy vélem hátra kéne mennie ! Nem gondolja ? Vagy talán más eszközökhez folyamodjak ?                                    -Pardon ?! Jah,yes !! Wíííí !!                                                                                                                       -Parancsol ?  Miről motyog itt maga ?Beszéljen már normálisanha kérhetem,mert nem vagyok a legjobb kedvemben,és nem a hülye dumáját akarom hallgatni ! Megértette ? Most viszont ha egy percen belülnem takarodik a hátunk mögé,én esküszöm hogy....                                                                Domcsi:-Emma ! Kérlek ne cirkuszolj,és ne most mert kifutunk az időböl,meg amugyis hadjad már azt a nőt ! Nem látod hogy nem magyar ?!                                                                                                -Jolvan igazad van,de felidegelt,de jolvan mostmár lenyugszok !!                                                            Kifizettük a ruhákat és már elis viharoztunk Kittiékhez készülödni !!Megcsináltuk egymás haját ! Az enyémet kivasaltuk,és a Domcsiét is ! A Kittiét meg begöndöritettük !Csináltunk pár közös fotót,de már dudáltak is ! Kinéztem az ablakon és láttam hogy jött értünk Billi ! Gyorsan leszaladtunk a kocsihoz ! És amikor meglátott Billi tárva maradt a szája,és megis dicsért engem is és a lányokat is ! elindultunk de dugóba keveredtünk,persze fél óráig ott álltunk mire kijutottunk a dugóbol ! De siettünk és  megis érkeztünk sikeresen,de bekelett gyorsan szaladnunk a házba mert elkezdett esni az eső !!Beis szaladtunk hogy nehogy megázzon a ruhánk a sminkünk és a hajunk !!Szilvi finom ételekkel várt minket ,de újra kelett melegítenie mert amíg mi dugóba voltunk addig sikeresen kihűlt ! Bemutattam Domcsit és Kittit Szilvinek és Nicknek ! Nick megdicsérte a barátnőimet hogy milyen szépek,és persze engem is ! Nick egész vacsora közben Domcsit nézte,és mosolygott rá ! Domcsi csak néha pillantott oda,mert érezte hogy figyeli Nick ! Majd még leírom holnap hogy mivolt a vacsorán ,de már nem írok,mert ígyis ezt is vacsora közben írtam !! Szept 10.                                                                                                                                        

1 megjegyzés: