2012. december 4., kedd

30.rész

Sziasztok! Elég soká jöttem,de sok a  tanulni való,és az elöző részben is kevés a megtekintés! :// 
De remélem ez tetszeni fog mindenkinek!
Jó olvasást! :DD

Kedves naplóm!
Fel is hívtam,de nem vette fel,csak pár perc múlva vette fel valaki,de nem hasónlított az ő hangjára.. 
-Hello.. -szólt bele egy hang,de nem hasonlított Emmáéra
-Hello,emma ott van?
-Nincs ! Le lehet végre szállni a barátnőmröl,te kis senki ,mert velem gyűlik meg a bajod ! Emma velem jár,és nem veled,engem szeret,és nem téged! Felfogtad? Remélem értettél a szavamból!
Na csáá ! -És le is csapta a kagylót.
-Na ki volt az ? -kérdezték
-Emma pasija,Johny
-Mit akart?
-Leszidott,hogy hagyjam békén Emmát,mert az ő barátnője.  
-Mi ? De ugye az ért küzdessz még érte?
-Nem hiszem..Nem akarok itát,meg verekedést!
-Dehát akkor Emmának kell döntenie , hogy kit választ.
-Biztos őt választotta,mert akkor nem Johny vette volna fel a telefont.
-Nagyon sajnálom Zayn ! -vigasztaltak Niallék
-Semmi baj,majd lessz valahogy !
És ezután kisétáltam az ajtón,és írtam üzit Emmának

" Kedves Emma!
        Amikor felhívtalak akkor Johny vette fel,és azt mondta hogy őt fálasztottad.Tényleg igy döntöttél? Kérlek ne dönts elhamarkodottan.
 Zayn

Ezután vártam hogy vissza írjon,és már pár perc múlva vissza is írt

Szia Zayn! sajnálom .de többet nem találkozhatunk,mert Johny arra kényszerített,hogy válasszak köztetek,és án őt választok,bocsii..

Amikor ezeket a sorokat olvastam,egy könny csepp hullott ki a szememből,és eddig egy lányért sem sírtam,de ebból látszik,hogy őt szeretem..
Haza mentem,és bezárkoztam a szobámba,és sírtam..

Emma szemszöge

Úgy sajnálom ,hogy zaynnek ezt kellett írnom,de muszály volt,mert nem akarom,hogy mindig szenvedjen miattam,és még most felejtsen el inkább,amíg belém nem szeret! és ha már belém szeretett? Áh..nem ! Biztos,hogy nem.De kezdem úgy érezni,hogy én beleszeretek.De nem ,ezt nem tehetem Johnyval,hiszen szeretem,és ő is szeret.Na mindeggy jobb ha minél hamarabb elfelejtem zaynt,és csak johnyra koncentrálok.
-Kicsim! Le jössz ebédelni? kész a kaja! -kiabált apa
-Igen,máris megyek!
Le szaladtam a konyhába,és már ettünk is,de Kitti,Domcsi hiányzott,csak én,apa,Johny,Vera és a pasija voltak itt.

Vera szemszöge

Azt hiszem bele szeredtem az eggyik 1D-s fiúba,Louisba,de nekem itt van a csodás pasim,de úgy látszik még se annyira tökéletes,mert mostanában mindig belém köt,ahol csak tud.
-Vera drágám,ide adnád a sót? -flegmán szólt hozzám most is
-Rendesebben nem lehetne kérni? Meg amugyis fel állsz ,és elveszed a sót! vagy talán nincs lábad?
-Vera azt mondtam add ide! Ez elött mindig sót fogadtál,most mi van veled ? 
-Semmi,csak rájöttem hogy nem vagyok a kutyád,és nem csicskáztathat senki,főleg nem egy ilyen senki házi mint te! 
és ezután szaladtam is fel aszobámba,de láttam hogy Emma jön utánnam
-Bejöhetek? -kérdezte
-Persze,gyere csak nyugodtan!
Rám nézett Emma,és ezután megszólalt
-Miért veszekedtek?
-Ne tőlem kérdezd Emma,én soha nem csicskáztattam,pedig jobban tettem volna,ha azt teszem,mert így csak le néz engem.- válaszoltam el szomorodottan
-Igazad van teljes mértékben,de ha szeretitek egymást akkor..
-NEM SZERETEM MÁÁR !!! -kiáltottam fel,de már meg is bántam,hogy ezt kimondtam,mert Loisz is meghallotta,és csak ott állt ,és le volt fagyva.
m..Akkor én azt hiszem megyek..-mondta elszomorodottan
-Ne várj !
-Mit akarsz még? Csak hogy tudd már én se szeretlek régóta,meg már rég van új barátnőm,és terhes is,sval csáá..
-Mi?? Mit képzelsz magadról?-és ekkor egy hatalmas pofonnal köszöntem el tőle
-Igen? Na várjál te kis ribanc,csicska ! 
Ekkor elkezdett ütni ,rugni ahol ért.
-Ne csináld máár !! Fejezd be! Normális vagy? -orditotott Emma,és közben próbálta leszedni rólam.
Amikor el engedett,akkor Emma kiabált vele tovább
-Na azonnal takaodj a háztól,te nem normális,barom,állat ! Hát nem szégyenled magad,megütsz egy nőt?Na addig menj el amíg nem mérgelem fel magam,mert abból nem lesz köszönet!
El is ment rögtön
-Jól vagy Vera?
-Igen persze! -de természetesen nem voltam jól,mert fájt mindenem.
-Ne hazudj már,na gyere !
Le mentünk és  Emma lejegelte azokat a helyeket ahol meg ütött.
-Köszönöm hogy segítettél!
-Ha nem kéred akkor is segítek,hiszen ütött ez az állat!
-Emma.
-Mond!
-Azt hiszem bele szeredtem az eggyik 1D-s fúba,Louisba
-Gondoltam,mindig jól el vagytok! És tetszel is neki?
-Nem tudom.Ki derítenéd?
-Persze..Ja de nem találkozhatok velük,sajnálom..
-Semmi baj,akkor majd Kitti vagy Domcsi
-Ne haragudj !
-Dehogyis ! így is sokat teszel érteem,köszönöm,szeretlek.
-Én is nagyon szeretlek,és nincs mit meg köszönnöd!
Megöleltük egymást,és mentünk a konyhába tovább enni.

Domcsi szemszöge

Niallel ültünk a  a szobájába,és  egyszer csak meg szólal
-El jönnél  velem Párizsba?
-Mi? Te ezt most komolyanyan..??
-Teljesen komolyan gondolom. Vagy nem szeretnél?
-Dehogynem,de furcsa,és hirtelen jött
-De akkor akarsz azért Jönni velem?
-Dehogy nem ,akkor én lennék a legboldogabbldogabb,ha veled mehetnék..De először gyógyuljon meg a kezed!
-De nem vészess..Holnap indulnánk,de ekkor meg szólalt valaki
-NEEM MÉSZ SEHOVA!..            
                            

 
       

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése