2012. december 7., péntek

32.rész

Sziasztok! Máris meg jöttem,remélem tetszeni fog ez a rész,na jóó olvasást! És ez kicsit hosszabb lessz Domcsi kedvéért! :DD

Kedves naplóm!

-Bocsi Kitti,de megyek fürdeni Niallel! 
-Oh.Már eggyütt is fürödtök?

-Természetesen! Na majd hívj,ha van valami,meg én is hívlak titeket! Szia puszi!
-Szia,puszi.
Le is tettem gyorsan,és már inditottam is befele a fürdőbe Niall mellé.Amikor beléptem az ajtón,megláttam,hogy éppen vetkőzik,és én azt hittem elolvadok attól a testől..

-Oh..Niall! Nagyon jól nézel ki! -és erre én is el kezdtem vetkőzni.
-Te meg nagyon szexy vagy! -bókolt,és közben bámulta a testem
-Niall! Ne nézz annyira,még elpirulok,meg amugyis láttad már ezt az unalmas testem!
-Unalmas? Ezt nem lehet soha megunni,mert nincs még egy olyan,mint te!
-Na jó,inkább beszéd helyett fürödj!
Kb.20 perc alatt meg is fürödtünk,mert Niall egyfolytában csikizett,és nem tudtam olyan hamar elkészülni.
-Na én megyek fel veszem a pizsimet! -kiabáltam neki
-Ne azt vedd fel,hanem egy estélyit,mivel megyünk egy étterembe.
-De ahoz muszály estélyi,meg miért nem szóltál hamarabb,hogy ezt tervezed ?
-Akkor vedd fel ami kényelmes,de bocsi hogy nem szóltam,de akartam,csak akkor éppen aludtál.
-Jólvan akkor megyek készülődni.
-Jó,fél órát kapsz!
-Micsoda? Akkor viszont sietek!

*Fél órával késöbb

-Kicsim,készen vagy már? -kiabált Niall
-Igen,pont most készültem el.
Kimegyek a hálószobából,meg látom Niallt,és annyira elegáns volt,hogy azt el sem lehetett hinni.
-Hát te meg..Hogy-hogy így ? 
-Miért,mire számítottál kincsem? 
-Ne haragudj,hogy én nem öltöztem egybe veled!
-Nem haragszom,nem tudhattad,meg nekem az a fő ,hogy jól érezd magad.
-Veled mindig jól érzem magam! Na indulhatunk?
-Ja igen,csak el gyönyörködtem benned! De mennyünk!
Erre szaladtunk is le,mert jött értünk a taxi.
-De Niall milyen étterembe akarsz elvinni?
-Az legyen meglepi,ne kiváncsiskodj annyit!
-Ajj..De mond már el..Niall!! Szerelmem..
-Majd meglátod édesem! :DD
Pár perc alatt oda is értünk,és Niall már foglalt is asztalt.Ki húzta nekem a széket,nagyon udvarias volt,meg ez a hely egyszerűen levett a lábamról.
-Niall,én nem is tudok szóhoz jutni! Hát nagyon köszönöm szivem!
-Ne mondj semmit! Érted bármit kedvesem.Mit kérsz enni?
-Öm..Lepj meg! Válassz te mindkettőnknek,meg amugyse vagyok válogatós!
-Hát na jó,akkor választok,de akkor rosszul leszel,mert én nagyon sok kaját tömök beléd!
- Haha..Hidd el én is tudok sokat enni,hába nem látszik.De viszont rajtad sem látszik!
-Akkor ebben is hasonlítunk,csak neked tökéletes alakod van
-Neked meg tökéletes kocka hasad!
Erre mindketten fel nevettünk.
Niall főételként marha húst krumplival,aztán gyümölcs levest,és végül nagy adag pizzát,és sütit.
-Niall,te tényleg komolyan gondoltad hogy ezt itt mindet meg esszük,?
-Te mondtad,hogy sokat tudsz enni,mert nekem ez se sok.
-Igen sokat tudok enni,de ennyit?Na jó meg próbáljuk!
-Akkor lássunk hozzá,ja igen meg boros colt is kérek,de attól jó étvágyat egyetlenem!
-Neked is! :DD
Éppen ittam a boroscolám,amikor meg pillantottam valakit,és rögtön ki is köptem.Egy nagyin régi ismerősöm,akit kis korom óta ismerek,ő volt a  legelső szerelmem 6évesen,deaztán örök barátságot kötöttünk,de már vagy 3 éve nem beszéltünk,mert el költöztek,de nem tudtam,hogy ide.Felálltam,és oda szaladtam,Niall meg csak nézett..
-Matthew! Úristen..Szia! Hova tüntél ? nem láttalak ezer éve!
-Te,te vagy az? Domcsi? aztaaa,de csinos lettél.! 
-Te sem panaszkodhatsz,de mesél mi van,mi volt veled eddig?
-Semmi érdekes,hátide költöztünk Párizsba,de nagyon szeretem ezt a helyet,és nem rég váltam el,és egy 1 éves lányom van.
-Mi ? Komolyan? De nem is írtál voltna üzenetet,vagy valami.Nagyon rég nem hallottam rólad,most meg véletlen szerűen fel bukkansz.és hogy hívták a feleséged,és hogy hívják a lányod?
-Igen ,komolyan! Ne haragudj hogy nem írtam,de én meg azt vártam,hogy te írj.Én sem hallottam semmit rólad,de örülök,hogy most végre találkoztunk.Hát Natalie volt,és a lányom Alise.Nagyon szeretem,mióta az anyja meg halt..
-Micsoda? Meg halt? Komolyan?
-Igen,de ne beszéljünk most inkább erről,majd egyszer el mesélem.  Mesélj inkább te magadról! Mi van veled? Van pasid?
És ekkor Niall felénk tartott,és meg szólalt
-Hello..Öm..Domcsi ki ez a férfi?
-Hello -köszönt Matt is neki
-Ő itt Matthew,még 5 évesen ismertem meg,csak 3 éve nem beszéltünk.Matt ő itt Niall a pasim.
-Van pasid? Ő a one direction-os fiú,nem?
-Igen az vagyok! És bajod van vele?
-Nincs,de nem tudtam,hogy veled jár.
-Hát veled nem is járna! Na de megyünk már végre szivem?
-Niall,légyszives ne beszélj így vele,és nagyon rég nem láttam már,ezért te menny nyugodtan,majd engem Matt haza visz.
-Dehát,úgy tudtam... -de nem hagytam Niallnek,hogy végig mondja,hanem le ültem Mattel az asztalhoz,Niall pedig kisétált az ajtón.
-Szia édes! -kiabáltam neki,de nem hallotta..                              

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése