2012. december 24., hétfő

37.rész

Sziasztok!  Meghoztam a kövi részt! Remélem tetszeni fog! Jó olvasást!! :))

Kedves naplóm!

Domcsi szemszöge

Éppen Niall-el az érzéseinket bevallottuk egymásnak,amikor meg szólalt a telefonom.Mondhatom jókor hívnak.Fel is vettem,mert láttam,hogy Emma hív:
-Sziaa! -szólt bele Emma hangja,de nagyon aggodalmas volt,és ideges.-képzeld az rohadt szemét Johny,-vette a levegőt,és közben sírt.-igazad volt,egy szemét állat,mert..me..mert ..öm..
-Szia! Mond már! Kicsim,tudod,hogy  nekem bármit elmondhatsz! -már kezdtem én is aggódni.
-MEGERŐSZAKOLT!..     

Amikor ezt Emma kimondta én nagyon rosszul éreztem magam,és annyira bántott,hogy ott hagytam egyedül azzal a szeméttel,pedig sejtettem,hogy milyen,de eljöttem.Azonnal vissza kell mennem hozzá.Szüksége van rám.   
-Niall..azt hiszem vissza kell mennünk Berlinbe,de ne haragudj de Emma nem engedi,hogy elmondjam neked miről van szó,de idővel megtudod! 
-Valami baj van? De akkor mi lesz az esténkkel? Az eljegyzésünkkel?
-Ne haragudj,de Emma bajban van,és muszály elmennem. -el is indultam,de Niall megfogta a karom.Azt hittem meg akar állítani,de meg értett,és ezt  mondta.
-Ahova te mész,oda megyek én is! Soha nem hagylak magadra,meg Emmát is kedvelem.
-Nagyon szeretlek,és köszönöm.Akkor indulhatunk? 
-Igen,ha készen állsz,de megnézem gyorsan a neten,hogy mikor indul a repülő,addig te pakold össze a szükséges dolgokat! -mondta majd kiment a nappaliba megnézni mikor indul a gép.
Addig a szobában pakoltam a cuccokat,és megint megcsörrent a telefonom.De most Kitti volt az.
-Szia.Mi a helyzet? Hogy hogy hívtál? -kérdeztem tőle
-Szia.Azért hívlak,hogy én is most tuttam meg Emma titkát,hogy Johny mit tett vele,és úgy döntöttem,hogy itt leszek vele végig.Nem mozdulok el melőle.Ne aggódj miatta..
-De muszály mellette lennem,hiszen szüksége van rám.Odamegyünk..
-Nem kell..Hidd el vigyázom rá,és nem lesz semmi baj.Ne aggódj! Ne gyertek,mulassatok jól.Nem lesz baj megígérem,majd nálunk lesz.
-Biztos? Mert szegény Niall is pont ma este vinne el egy romantikus vacsorára,és..
-Pont azért mondom,hogy nem kell jönnöd,és nem kell aggódnod.Tudhatod,hogy mellettem nem lesz baja.
-Jólvan..Bizom benned,és köszönöm...De pár nap és megyünk,szóval arra számíts! 
-Okés,de akkor hozzánk gyertek! Na mennem kell,majd beszélünk.Érezzétek jól magatokat,és ne aggódj.Szia! 
-Okés,köszi.Szia..-és le is tettem.
-Niall,Niall! -kiáltottam neki,és közben kimentem hozzá.
-Mi a baj? Megint valaki hívott,vagy mi? -kérdezte.
-Nincs baj.Pont ez az,hogy maradhatunk,mert Kitti vigyáz Emmára. -mondtam megkönnyebülten.  
-Tényleg? Hát ennek örülök! akkor este megyünk? -kérdezte,és látszott hogy örül.
-Jóhogy,ahova csak te akarod oda megyek! -és a nyakába ugrottam.
Megcsináltunk mindent.Fel takarítottunk,de Niall 1 órára elmet,és  gondolom az estét tervezgette,és hagytam menni,mert kiváncsi vagyok mi lesz.Biztos meg lep majd.Annyira édes.
Tudom,hogy csak nekem lehet ilyen pasim,senki másnak.

Niall szemszöge

Elmentem,mert megvettem a szükséges kellékeket az estéhez,mert azt akarom,hogy nagyon jól sikerüljön.Annyira szeretem őt,és bármit megtennék érte.Lehet túl érzelmes vagyok,de nála fel merem vállalni az érzéseim,de más lányoknál sosem tettem,mert soha nem éreztem ilyet.Na mindegy bementem pár boltba,és hegedűsöket is kértem.De én fogok neki énekelni,mert gondolom annak jobban örül,amit én írok,és én éneklek neki.
Ekkor hívott Zayn,és furcsáltam.
-Szia Zayn.Miujság? Jól vagytok? Hát a fiúk? -kérdezgettem szegényt,és meg sem tudott szólalni.
-Szia.Öm..Hát a fiúk nincsenek velem,és nem is tudják hol vagyok,de nem is szeretném,hogy tudják,és csak neked mondom el.Emma után jöttem,mert szeretem,és nem akarok megválni tőle.
-Te megvesztél? Tudom,hogy a szerelemért bármit,de így? És legalább találkoztatok? -kérdeztem.
-Igen,összebotlottunk,de amikor el akart mondani valamit,pont akkor hívta az apja,hogy mennyen.Mi lehet az?
-Te most ezen agyalsz,amikor Emmának valami baja van??!!
-Miféle baja? Te miről beszélsz? -kérdezte aggódalmas hangon.-mi a baja,mondmáár..
-Te nem is tudsz róla? Én sem tudok,mert Domcsi nem mondhassa el,mert Emma nem engedi,de annyit tudok,hogy valami rossz történt vele!
-Hol van most? Azonnal oda megyek!! Mond máár!
-Azt hiszem Kitti egy hotelben van,és vele van! Hát ha gondolod meg nézel minden hotelt,mert abba a városba kb.csak három van.
-OKés,majd hívlak! Sziaa! -és le is tette a telefont.  
Én meg tovább vásároltam.

Domcsi szemszöge

ezt a ruhát vettem
Nagyon izgatott voltam az este miatt,mert nem soká megkéri a kezem,és nem soká össze is házasodunk,és soha nem válunk el.Én nagyon remélem örökké tart a mi kapcsolatunk,és szerelmünk.De nézek valami jó szexi ruhát,hogy azért ne rongyosan jelenjek meg a vacsoránkon,és az Eiffel torony tetején.Annyira szeretem Niall-t,ő annyira figyelmes,pedig nekem nem pénz,hanem ő kell,csak is ő! Ki is nézek valami jó ruhát,de nincs is semmilyen jó estélyim,akkor el megyek venni.Annyi pénz még van nálam. Be mentem egy plázába és nagyon sok jó cucc volt,nem tudtam választani,de aztán az egyik megfogott,és nem tudtam ott hagyni.Nem is volt  drága,de nagyon jó!!  
Ezután haza mentem készülődni.

Zayn szemszöge

Megnéztem minden szállodát,de legutoljára végre megtaláltam Emmát.És felmentem a szobájukra.Bekopogtam.És ki is nyitotta Kitti.
-Oh..Szia Zayn..Hát te?? Hogy hogy itt? Nem az,mert örülök,de furcsaa..És honnan tudod,hogy itt vagyunk??
-Szia,majd elmondom még,de csak tudni akarom,hogy Emma jól van e?! Bemehetek?
-Miért ne lenne jól? -kérdezte idegesen,de nem tudott megálltani,és elhitetni velem,hogy nincs baj.Be is mentem.Megláttam Emmát a kanapén ülve.
-Szia..Öm..Jól vagy? -kérdeztem,közben megkönnyebültem,hogy jól van.
-Szia..Zayn?! Te mit keresel itt? Miért kitől hallottad,hogy bajom van?
-Szóval még is van?!! Tudtam..Kérlek mond el mi az?! -kérdeztem.
-Zayn,igen baj van,de ne haragudj,nem mondom el.! 
Leültem mellé,és megöleltem.
-Nekem bármit elmondhatsz,de ha nem akarod,akkro nem.DE kérlek had maradjak itt veled!
És Kittire néztem.
-Engem ne  kérdezz! Felöllem maradhatnál! -ekkor Emmára néztem.
-Zayn,nagyon örülnék,ha mellettem lennél.Nagyon köszönöm.
-Akkor itt lehetek veled? 
-Igen! -mondta,és én örömömben felkaptam és megöleltem újra.

Niall szemszöge

Végre eljött az a várva várt este,és nem soká megyek Domcsiért.Remélem jól sikerül minden,ahogy elterveztem.Szerintem indulok is,mert lassan 8 óra lesz.
Amikor oda értem,és kinyitotta az ajtót,hát meg sem tudtam szólalni.Nagyon gyönyörű volt.Nem mint ha nem lenne mindig,de most valahogy annyira szép,mint mindig.Na de értitek! 
-Domcsi! Egyszerüen káprázatos vagy! Nem is tudok szóhoz jutni.
-Akkor tényleg jól tettem,hogy nem hagytam ott a boltba? -kérdezte nevetve.
-Szerintem érdemes volt megvenned,mert ez nagyon illik hozzád,és ragyogsz benne.Nagyon szeretlek! Gyönyörüm indulhatunk? -kérdeztem,majd felvettem a nyakamba,és a kocsimhoz vittem.
-Ha a herceg is azt akarja,akkor indulhatunk.-erre mind ketten felnevettünk.
Néhány perc alatt oda is értünk a Romantika városának,Párizsnak,a romantika színhelyére,és lifftel mentünk fel,nehogy a hercegnőm meg erőltesse magát,és ne legyen kis utód! Haha,csak viccelek! :)) 

Domcsi szemszöge

Lifftel mentünk fel,és amikor felértünk,hát én egyszerűen nem tudtam emgszólalni sem,mert ahogy ezt egy férfi így el tervezte,hát döbbenet amit az én hercegem művel! Nagyon szeretem őt,és nem adnám senkiért sem! Még nagyapámért sem! :P 
-Niall,hát ez,nagyon csodálatos!
-Akkor tetszik? Annak örülök..Örömet szerettem volna neked okozni,de nem tudtam minek örültél volna,szóval az én izlésemet készítettem el neked! 
-Te viccelsz?? Hát ez nagyon csodás,és ha nem is csinálod,én akkoris örültem volna,csak veled lehessek! -ekko adtam neki egy lágy csókot az ajkaira.
-Akkor üljön le a kisasszony,mert gyertya fényes vacsora lesz,és nem soká megjönnek a hegedűsök is! -mondta,és meglepődtem.Hát ki gondolta,hogy nála egy eljegyzés ilyen nagy? Na mindegy,nagyon örültem mindennek.
-Mi? Hegedűsök,gyertyafény? Te megvesztél? Mit csináltál itt,éves fesztivált?
-Nem,csak annyit amennyit a szerelmem megérdemel.
Ezzel nagyon a szivemre hatott.Nagyon sokat bizonyitott,és már nincs kétségem afelöl,hogy nem szeret,mert igen is szeret,de nagyon!Úgy mint én őt!
Ezután meg is érkezdtek a hegedűsök,és hegedültek romantikus szmokat.
-Na most én jövök! -nem értettem mire érti,de csak csendben ültem,és vártam mit szeretne.
-El szeretnék énekelni neked egy dalt,amit hónapok óta írok neked,mert a jóra törekedtem,és nem csak elkapkodtam.
Uristen...Írt nekem egy dalt? Hónapokon keresztül? Na kinek van még ilyen pasija! Na lányok irigykedhettek,mert nem találtok olyat,mint az én Niall-öm.
Elénekelte a dalt,és egyszerűen csodálatos volt.Nagyon szép.Hát nem is tudok sokat mondani,csak hogy tökéletes volt,és el is sírtam magam rajta,mert ez annyira jóó volt.
-Na kicsim..Tetszett? Vagy nagyon izés volt,vagy..
-Niall! Ne magyarázkodj! Ez nagyon gyönyörű volt,és csodás! Nagyon köszönöm,nekm még soha senki nem énekelt ilyet! -és erre el kezdtem zokogni,de nagyon sírtam,mert annyira jó érzés,hogy nekem ilyen pasim lehet,mint  ő! 
-Kicsim,ne sírj! Nem azért írtam,hogy sírj,hanem hogy boldog legyél! 
-Nem,nem azért sírok.Ezek öröm könnyek,az hogy ilyen pasim lehet,mint te,amikor meg sem érdemellek! -sírtam tovább.
-Mi? Te megörültél? Hogy mondhatsz ilyet hogy nem érdemelsz meg? Inkább én nem érdemellek meg,mert te egyszerüen csodáa vagy! És mondtam,hogy nem az számít,hogy nem vagy híres,de tudják,hogy  a barátnőm  vagy,és így már te is híres vagy! -erre már kezdtem kicsit nevetni.
Ekkor Niall letérdelt,és ezt mondta egy kis dobozkát kinyitva.
-Szerelmem,egyetlen galambom,tubicám,mindenem! Hozzám jössz feleségül?..

                               

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése