2012. december 6., csütörtök

31.rész

Sziasztok! Meg jöttem megint,de nagyon rossz hogy kevés a megtekintés,de így is hozok részt,a barátnőm kedvéért..Remélem ez tetszeni fog majd.Jó olvasást! :DD

Kedves naplóm!

Domcsi szemszöge

Niallel ültünk a  a szobájába,és  egyszer csak meg szólal
-El jönnél  velem Párizsba?
-Mi? Te ezt most komolyan..??
-Teljesen komolyan gondolom. Vagy nem szeretnél?
-Dehogynem,de furcsa,és hirtelen jött
-De akkor akarsz azért Jönni velem?
-Dehogy nem ,akkor én lennék a legboldogabb,ha veled mehetnék..De először gyógyuljon meg a kezed!
-De nem vészes..Holnap indulnánk. -de ekkor meg szólalt valaki
-NEEM MÉSZ SEHOVA!..  
-Nyugi már Kitti,ott van Harry,meg Emma is.El leszel velük,de nekem is szükségem van Niallel egy kis kettesbeni kikapcsolódás..Ne haragudj,de megyek.
-Csak vicceltem te butus..Jóhogy mehetsz,örülnék ha kettesben mulatnátok egy jót,főleg párizsban ami olyan szép,és a szerelmesek városa
-De szeretlek te kis dilisem..
Megöleltem Kittit,és már indultam is összepakolni a cuc com holnapra.
Szinte az összes ruhámat el raktam,meg egy csomó apróbb cuccokat,csináltam szendvicseket,és vettem inni valót a holnapi útra.Azután bementem a kórházba Emma apukájával,hogy haza hozzuk Niallt.
Beértünk pár perc alatt,és ami ott volt Niall cucca azt is összepakoltuk,és indultunk haza.
-Akkor holnapr mentek is? -kérdezte Emma apja
-Igen megyünk. -válaszolt Niall
-És meddig maradtok?
-Én olyan 2-3 hétre gondoltam..Na mit gondolsz Domcsi maradunk addig?
-Felölem maradhatunk.
-Akkor addig.
-Oké,de mi meg kicsit vissza megyünk Berlinbe.
-Meddig lesznek?
-Nem tudom még,majd kiderül.
-Akkor majd oda mgyünk,ha addigra nem jöttök vissza
-Nyugodtan gyertek.
-Köszönjük.
-Nem kell meg köszönni,már ott is az otthonotok,ahol Emma lakik.
Haza is értünk,és Niall cuccait is összepakoltuk.Már későre járt,ezért ma hamarabb aludtunk,mert reggel korán kelünk,mert hamar indul a repülőnk.Most Niall itt aludt nállunk.

*Reggel
  Felébresztett minket az ébresztő 5.00-kor,és már készülődtünk is.Fel vettünk egy lájtos ruhát,el köszöntünk a többiektől,és már indultunk is.Amikor oda értünk a reptérre,akkor még vártunk 20 percet,és már indultunk is.
-Niall..
-Mi a baj?
-Én...öm,én..Még nem utaztam repülőn,és..
-Félsz? Ne félj amíg velem vagy,én milliószor utaztam repülőn.Elöször én is féltem,de aztán meg szoktam
-De én nem hiszem,hogy ezek után majd még lessz ilyenre pénzem..
-De velem fogsz jönni.Egy csomót utazol majd velem.
-Háát..ha elhívsz,akkor szivesen elmegyek veled.
-Követelem,hogy gyere velem mindig.
-De nem biztos ,hogy mindig el tudok majd menni.
-Arról én majd gondoskodok,ne aggódj!
-Hát jóó..Rád bízom..De ha nem haragszol,most aludnék eggyet,mert álmos vagyok.
-Oké,nyugodtan szivem,én addig őrzöm az álmaidat,legalábbis ha rólam álmodsz
-Ne aggódj ! Biztos rólad fogok.Na jóóéjt,vagy reggelt !
- Neked is..:DD

*4 órával később
 -Domcsi,Domcsi ébredj fel! Megérkezdtünk! Hallod?
-Mi? Igen? Már fent vagyok! OKés akkor mennyünk.
-De édesen aludtál!
-Jó,elég a dumából,most mennyünk,hogy el érjük a buszt!
-Ahogy akarja a hercegnőm!
-Oh..Niall,ne már,ne bókolj,mert még el pirulok!
-De ha ez az igazság!Na tényleg mennyünk!
-Én is ezt mondom!
El kezdtünk szaladni,mert még csak pár percünk volt,hogy be érjünk a buszhoz,és le ne késsük.
-Na pont be értünk ! Gyere mögöttem. -biztatott Niall
-Okés..
Fel szálltunk a buszra,ki fizettük a jegyet,és már indultunk is.
-De Niall,azon gondolkoztál már,hogy hol alszunk?
-Persze,már hetekkel ezelött le foglaltam egy szobát a szállodában.
-Akkor szállodában leszünk?
-Mert mire gondoltál?
-Semmire,csak kérdeztem..
-ja oké.
El sétáltunk a szállodáig,mert nem volt olyan messze,csak pár háznyira.Fel is mentünk a szobánkba,de a cuccainkat a szoba pincérek hozták fel.Be nyitottam a szobánkba és..
-Niall,hát ez egyszerűen gyönyörű! Én nem is találok erre szavakat!
-Probáltam olyat választani,ami neked is tetszeni fg majd,de csak reménykedtem,hogy tetszik-e majd.
-Mi? Jóhogy tetszik! Én még egy kis eldugott sátornak is örültem volna,csak veled legyek,mert nem számít a körülmény,csak te! 
-Nekem is,de én mindenhogy meg akarok neked adni mindent,szeretetet,meg mindent.
-Nekem csak a szereteted kell,nem pénz! Nem a pénzért kellettél nekem,és nem azért  kellesz.
-Nem baj..pakoljunk ki.Oké?
-Okés.Stipistop! Az lessz az én szekrényem!
-Amugyse kellene nekem a lila szekrény,de mindeggy..
-Tudom,de akkor is. -és erre el kezdtünk nevetni
-Nem kéne fel hívni a többieket,hogy ide értünk? .kérdezte Niall
-De,máris felhívom őket!
 Fel is hívtam Kittit.
-Szia Kiti! Na meg is érkezdtünk a szállodába.Mizujs felétek?
-Szia! Oké.Jó a szálloda? Igen,itt minden rendben,és képzeld összejöttem Harryvel.
-Tessék? Komolyan? Nagyon örülök nektek! Nagyon jó a szálloda.Na és mi van Emmáékkal?
-Háát..Semmi,ha Zaynre meg rá gondolsz.Zayn teljesen összeomlott, Emma meg élvezi az életet azzal a Johnyval.
-Nagyon sajnálom Zaynt! Jobban illenének egymáshoz,de ez van.

-Meddig beszélgettek? -kiabált Niall -nem jössz fürdeni?
-Máris megyek!

-Bocsi Kitti,de megyek fürdeni Niallel! 
-Oh.Már eggyütt is fürödtök?
-Természetesen! Na majd hívj,ha van valami,meg én is hívlak titeket! Szia puszi!
-Szia,puszi.
Le is tettem gyorsan,és már inditottam is befele a fürdőbe Niall mellé..            
     
              
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése