2012. december 21., péntek

36.rész

Sziasztok! Meghoztam a kövi részt,és remélem ez is nagyon tetszeni fog majd mindenkinek! Komizzatok bátran! :DDDD Véleményt kérek!! :))

Kedves naplóm!

Emma szemszöge

Én nem hittem volna,hogy Johny ilyen ,mert bíztam  benne ,és szerettem,ez az érzés hirtelen csak így elszállt volna,hogy a szüzességem így fogom elvesziteni.De el is hagyom most azonnal.
-Hogy tudtad ezt tenni velem? Te szemét,disznó,állat! Elegem van belőled,gyűlöllek! Takarodj a házból,MOST! 
-Ha nem fogod be a pofád,én esküszöm megöllek,ha el mered valakinek mondani,akkor én..
De ezután gyorsan kiszaladtam a szobából,de nem volt már itthon senki.Láttam hogy Johny is szalad le,és én meg gyorsan kiszaladtam a házból a telefonommal,és a kabátommal.Nem tudtam hova,és merre meneküljek előle.Szaladtam,és szaladtam és ekkor bele botlottam valakibe.. 


Amikor megláttam ezt a személyt,rögtön felcsillant a szemem,és már nem éreztem azt a nagy fájdalmat,amit Johny mellett éreztem,és éreztem a melegséget,ami szép lassan átölel..
-Zayn?! Mit keresel itt? -ölelt át.
-Emma! Te ezt nem értheted meg..Nagyon szeretlek,lehet hogy te nem,de én nagyon is.Nem tudtam az életemet  nélküled elképzelni.És igen tudom,hogy nem szeretsz,és inkább Johnyt választod,de kérlek legalább barátok legyünk..
-Tessék?? Zayn,te teljes mértékben félre értesz,mert én..-de ekkor apa kiabált messziről.
-Emma! Hát te? Nem vagy Johnyval? És Zayn mit keres itt? Üdv..Gyere haza! -és minden megint összeomlott.
-Majd találkozunk!Szia.-köszöntem el,de apa közben húzott..Megint nem tudtam neki elmondani,hogy mit érzek.De már tényleg tudom,hogy őt szeretem!De apunak nem mertem elmondani,hogy Johny mit tett velem,csak mentem apuval,de Johnyval nem akartam találkozni.

Közben Párizsban *

Niall szemszöge

Ma reggel korán keltünk,mert hamar is aludtunk,és amikor Domcsi elaludt akkor még én nem aludtam,hanem néztem milyen aranyosan alszik.Annyira szép lány,és azért vagyok mindenkire féltékeny,mert félek,hogy bele szeret valaki másba! De én viszont nem tudok más lányra ránézni,csak is rá!  Mert nála nincs szebb,és jobb! Mindig ilyen lányra barátnőre vágytam,mint ő! És ezt még eddig nem mondtam,de azért hoztam Párizsba,mert ez a szerelmesek,és a romantika városa,de ez semmi! Amikor felviszem az Eiffel toronyba,akkor megkérem a ket.Sok fiú nem akar házasságot,de én úgy gondolom,hogy az egy szerelemben alap dolog,és pár évvel később gyerekeket is szeretnék.Örökké együtt maradunk,legalább is én azt szeretném! Soha nem tudnám megcsalni,és tudom,hogy ez a szerelem nem fog elmúlni,mert a miénk különb,mint bárki másé! Ez igazi SZERELEM!!Én tisztában vagyok az érzéseimmel,és tudom,hogy az,mert ha nem lenne az,akkor nem is venném el feleségül.
-Jól aludtál kincsem! -kérdeztem amikor felébredt.
.Igen,nagyon jól aludtam,főleg hogy melletted! -mondta,és közben mosolygott.A mosolya,hát egyszerűen elképesztő! Annyira gyönyörű,hogy el sem lehet mondani. -és te?
-Én is pont így vagyok ezzel,és pont ezért mára azt terveztem,hogy elviszlek este az Eiffel torony tetejére,és ott vacsorázunk! Romantikus ötlet,nem? 
-Komolyan oda viszel? ÚÚÚÚÚ...Niall! Te annyira romantikus vagy! Nagyon szeretlek! -ugrott a nyakamba,pedig még álmos volt. -akkor megyek  csinálok neked reggelit,és rendet teszek,várj meg itt! -mondta,majd kiment a szobából.
10 perc múlva vissza jött is,tükör tojással a kezében.
-Jajj..De édes vagy kicsim! Nagyon köszönöm! .adta ide a reggelimet,amit a kis gyöngéd kezeimel csinált.Nagyon  aranyos volt tőle.
-Igazán nincsmit szivem! Neked mindent! -én erre közelebb hajoltam,és adtam neki egy csókot.-akkor ma este csak veled!
-Mert kivel mással lennél? -kérdeztem mosolyogva tőle.
-Csak veled! -mondta majd ő is megcsókolt.ÓÓÓ..Hát a csókjáról inkább ne is beszéljünk,mert az is csodálatos! Mindene csodálatos.Ő maga tökéletes számomra!És pont ezért mostmár beszélni szerettem volna kettőnkröl komolyabban,hogy megtudjam,hogy tényleg szeret-e vagy sem?! És el szeretném neki mondani mit érzek,és azt,hogy mit gondol kettőnkről.
-Domcsi..-kérdeztem,közben kiváncsi voltam mi lesz a beszélgetésünkből.
-Mi a baj? Mond el nyugodtan,tudod,hogy rám mindig számíthatsz,és nekünk mindent meg kéne beszélnünk.Nem? Vagy titkolsz valamit,vagy mi? Mi van veled?-kérdezte,közben látszott rajta az aggodalom.
-Nem,ne gondolj rosszra! Nincs semmi bajom,csak beszélni szeretnék kettőnkről,de komolyasággal.
-Niall,én nem értem mire akarsz kijukadni,de ha kételkedsz a szeretetemben,vagy valami akkor nincs okod rá,meg ne is gondolj olyanra,hogy nem szeretlek,mert te vagy életem leg jobb ajándéka Istentől a szüleim után.Amikor találkoztunk már az nagy ajándék volt számomra,és most hogy együtt vagyunk,ez egy nem is tudom szavakba önteni..Egy valóra vált álom! Mert te voltál az álmom amióta megismertelek,de azelött sem tetszett így még senki mint te,és nem is hiszem,hogy fog,mert nem tudok más srácra rá nézni,csakis rád! És..-de közbe vágtam a szavába,de persze nagyon megérintett az amit mondott,mert én is pont ugyanígy érzek,de eek nem csak szavak,mert tényleg nagyon szeretem őt! Kimondhatatlanul!
-Én is nagyon szeretlek,és én sem tudnálak sohasem elhagyni téged,te vagy a mindenem.Egy valóra vált álom vagy számomra,és én sem tudok másra ránézni,csak is rád! Nagyon szeretlek! Remélem örökké együtt maradunk,mert én nem akarok mást csak téged! -ekkor hajoltam felé,hogy megcsókoljam,de megcsörrent a telefonja.

Domcsi szemszöge

Éppen Niall-el az érzéseinket bevallottuk egymásnak,amikor meg szólalt a telefonom.Mondhatom jókor hívnak.Fel is vettem,mert láttam,hogy Emma hív:
-Sziaa! -szólt bele Emma hangja,de nagyon aggodalmas volt,és ideges.-képzeld az rohadt szemét Johny,-vette a levegőt,és közben sírt.-igazad volt,egy szemét állat,mert..me..mert ..öm..
-Szia! Mond már! Kicsim,tudod,hogy  nekem bármit elmondhatsz! -már kezdtem én is aggódni.
-MEGERŐSZAKOLT!..           
    


        

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése