2012. december 14., péntek

34.rész

Sziasztok! Meg hoztam a kövi részt!Remélem tetszeni fog! Jó olvasást! :DDDD

Kedves naplóm!

*Másnap*

Domcsi szemszöge

Ma elég későn ébredtünk.10 órakkor,mert este rosszalkodtunk egy kicsit,és sokáig fent voltunk.Amikor még Niall aludt,akkor Matt hívott

-Bocsi,hogy hívlak! De megoldodott már Niallel ez az ügy? Ugye nem hiszi,hogy mi..
-Igen,megoldodott.hála istennek! Nem hiszi már azt nyugi..
-Akkor jó,mert meg szeretném kérdezni,hogy ma találkoznánk-e?

-Találkozhatunk,de Niall is jön,mert ha nem,akkor én sem megyek,bocsi..
-Oké,ha ezt akarod,akkor jöjjön nyugodtan! De akkor megyek értetek este 5-kor,mert nem tudjátok hol lakom,és ezért! Oké?
-Okés,akkor 5-kor,de most megyek akkor meg beszélem Niallel ezt a dolgot.Na szia
-Oké,akkor majd megyek,szia
Amikor le tettük a telefont,rögtön mentem is Niall-hez,hogy beszéljek vele erről a dologról
-Niall,Niall,Niall! Kellj fel! Mondani szeretnék valamit!
Kómásan ,nagy nehezen fel is ébredt
-Mi az ? Mi ilyen fontos,hogy ilyen korán fel ébresztettél?
 -Háát..Azt szeretném meg kérdezni,hogy ma találkoznánk-e Matt-el? De ne értsd félre,direkt úgy akarok vele találkozni,hogy te is velem gyere,mert be akarom bizonyítani neked,hogy ő csak egy barát,te viszont a szerelmem,és téged nagyon szeretlek,őt meg mint egy Fiútestvért.
-Jól van,elmegyek veled,mert be vallom tényleg bizonytalan vagyok még,hogy szeretsz-e vagy sem?!
-A felől nincs kétség! Hidd el nem kell bizonytalankodnod,hiszen nálam jobban nem szerethet senki,de ezt majd be is bizonyítom neked ! Nagyon szeretlek!
-Én is nagyon! Na és mikor megyünk?
-5-körül jön értünk Matt,mert nem tudjuk hol lakik.
-Okés,akkor majd lassan készülődjünk!
 Megcsináltuk itthon a házimunkákat,fel takarítottunk,rendet tettünk,és már lassan készülődtünk is.De nem csináltunk ebből nagy felhajtást,csak átvettünk egy másik ruhát,meg fésűlködtem,egy kis festéket tettem magamra,és már fél 5 el is múlt,mire elkészűltünk,de 4 óra 50 perckor már Matt is betoppant.
-Sziasztok!Waooo..Nagyon jól nézel ki Domcsi!
-Szia!Köszi,de te is!Na és Niallhez  mit szólsz?
-Mit szólnék? Nem rossz! De nem mondok véleményt,mert nem vagyok meleg!Én a lányokat szeretem! -amint kimondta,hogy a lányokat szereti,abban a pillanatban rám nézett ,és kacsintott egyet.
-Na indulhatnánk már? -kérdezte Niall idegesen
-Igen,persze! Indulhatunk! -válaszoltam
El is indultunk ,és  fél óra alatt oda is értünk.Matt udvariasan kinyitotta nekünk az ajtót,és nagyon szép,és nagy háza van! Nem is értem.Amikor legutobb találkoztunk,akkor nagyon szegény volt! Szinte már ott járt,hogy kiteszik a házából is,de nem értem most mi lett,de ennek ellenére örülök,hogy meg él.
-Nagyon szép házad van! Aztaa.. -de tényleg nagyon szép háza van. -és a lábyod hol van?-Ekkor Matt rámnézett,és elszomorodott.  -Mi a baj? -kérdeztem aggodalmasan
-A lányom..Nagyon beteg,de nem mertem mondani! Bent van a szobába! -és az egyik szobára mutatott.Be is mentünk,és ott feküdt szegény betegen.Nagyon rosszul nézett ki.Sebek mindenhol,és kiütések,meg lila foltok.  
-Mi a baja? -kérdeztem,közbe könnybe lábadt a szemem.
-Épp tegnap volt egy balesete,de nem voltam vele éppen,hanem egy jó ismerősömmel  volt,aki meg  is halt.De nem akartalak ezzel idegesiteni.Nem sok kellett ahoz,hogy a lányom is úgy végezze.-miután elmondta,sírás jött rá,és csak zokogott.  
-Matt, ne szomorkodj,majd rendbe jön
-Nem olyan biztos az! Mennyi az esélye,hogy egy 1 éves kislány túlélje ezt?
-Mindig pozitivan gondolkodj.Hitesd el magaddal,hogy minden rendben lessz,és úgy is lessz. -ekkor sírt tovább,de én meg fogtam a fejét,és mélyen a szemébe néztem - Matt,minden rendben lessz! -ezután be is fejezte a írást.
-Igazad lehet! Nem kell összeomlani még  most,mert semmi sem biztos!Erős leszek,és mindent meg teszek azért,hogy a lányom fel épüljön!
-Így igaz! Nem kell soha csak rosszra gondolni,mert vannak jó dolgok is az életben.

Matt szemszöge


-Igazad lehet! Nem kell összeomlani még  most,mert semmi sem biztos!Erős leszek,és mindent meg teszek azért,hogy a lányom fel épüljön!
-Így igaz! Nem kell soha csak rosszra gondolni,mert vannak jó dolgok is az életben.-
 Amikor ezt így elmondta nekem,egy hatalmas kő esett le a szívemben,és már nem is éreztem annyira rosszul magam.Mindig is szerettem őt,már 10 éve szerelmes vagyok belé,de soha nem mertem elmondani neki,főleg most nem.Pedig azt akartam,hogy most tudja meg,de nem tudtam,hogy van barátja.Szerencsés lehet,hogy ilyen csodálatos barátnője lehet,mint ő.Közelebb ment a lányomhoz,és meg simogatta a fejét,és könnyek hullotak azokból a gyönyörű kék szemeiből.
-Annyira sajnálom,de pozitiva gondolkodjunk,és jóra gondoljunk,és mindent meg kell tennünk annak érdekéban,hogy felépüljön! -mondta Niall,akitől ezt nem is nagyon vártam.-félre ismertelek Matt,lehet még haverok is lehetnénk!
-Nagyon köszönöm,hogy aggódsz,és azt hogy ilyen jókat mondassz.Én is félre ismertelek,és szerintem is lehetnénk barátok. 
Ezután a lányom el kezdett fulladozni,köhögni.. 


 

      
                  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése