2013. január 11., péntek

39.rész

Sziasztok! Nagyon remélem,hogy ez a rész tetszeni fog mindenkinek,tudom,hogy sokára hozom ezt a részt,de úgy gondoltam,hogy felesleges,de ha nem nézik meg,akkor sem baj,írom magamnak,és a barátnőmnek! Jó olvasást! :DD


Kedves naplóm!

Niall szemszöge

Nagyon szép esténk volt Domcsival,és úgy láttam örült is az ételeknek,bórnak,gyűrünek,a dalnak,meg a zenének.Ha ő boldog,akkor én is.És én is nagyon jól éreztem magam vele.Jobban sikerült ez az este,ahogy terveztem.Azt hiszem mi tényleg egy tökéletes összeillő páros vagyunk.Tudom sokszor elmondtam,de még egyszer elmondom,nem akarom soha elveszíteni őt,nagyon szeretem,de már lassan indulnunk kellet.
-Niall,nem gondolod,hogy indulnunk kellene? -kérdezte.-Még fel kellene hívnom Matt-et,mert ma még nem beszéltünk.-nem hiszem el,már megint Matt,de megértem,csak kicsit furcsa ez az ember,és pont most kellet megzavarnia minket,de mindegy,akkor is jól sikerült.
-Menni szeretnél? Okés,mennyünk hercegnőm! Jól érezted magad? 
-Az nem kifejezés! Mindent nagyon köszönöm szerelmem! -átölelt,majd megcsókolt.
-Ne köszönd! Szeretlek!-és elindultunk haza.. 


Domcsi szemszöge

Miután haza értünk,szaladtam a telefonomért,hogy fel hívjam Matt-et.Nagyon remélem,hogy Niall nem féltékeny már rá.Kicsengett a telefon,de nem vette fel,csak 2 perc múlva.
-Szia Matt! Miért vetted fel ilyen sokára a telefont? -kérdeztem idegesen.
-Szia ! Ne haragudj rám kérlek,csak a kis lányommal voltam.Képzeld kezd rendbe jönni,és nem soká felépül.
-Semmi baj,csak megijedtem,azt hittem baj van,de akkor nagyon örülök,hogy végre gyógyul a kicsi.Holnap nem jöttök el,mert jó lenne titeket látni? 
-Nagyon szívesen átmegyünk,de mikor jöjjünk?-kérdezte.
-Hát olyan délután 2 fele nektek jó?
-Nekem jó,ha Niall-nek is? Nem zavarja? 
-Nyugi,már nem zavarja,már megbeszéltem vele rég,te is tudod jól! Akkor várlak titeket 2 fele,csinálok finom ebédet.Na de megyek aludni,mert Niall már vár.Szia puszi,jóéjt.-és letettem a telefont.Szaladtam a fürdőszobába lezuhanyozni,Niall meg belopakodott velem a zuhanyzó alá.Annyira édes..Elkezdett csikizni,és csókolgatni.
-Niall..Niall! Ne csináld! -mondtam neki,de alig tudtam mondani,mert halálra nevettem már magam.-Neeee..Ez nem ér,na várj csak el kaplak.-kiszaladt a fürdőből meztelen,vizesen,és persze én is szaladtam utána..Az egész lakást körbeszaladtuk,mire elkaptam,és mind ketten elestünk a  kanapéra.Nagyon nevettünk,aztán egymásra néztünk egyszerre.
-Jajj ne ,a csap! -erre mind ketten szaladtunk a  fürdőbe,mert nem zártuk el a csapot.És persze az egész fürdőt elárasztotta,szóval hívtuk a szoba pincért,és a szerelőt,de addig átküldtek minket egy másik szobába,ami nem volt olyan,ami volt,de addig megteszi,amíg meg nem javítják,meg úgy is csak 3 napot leszünk már csak,és megyünk vissza Londonba.
összeszedtük a cuccunkat,de mondjuk nem kellet sokat mennünk,csak néhány szobával arébb volt az új szobánk,de legalább száraz,és Niall-el vagyok.
-Na hát ezt jól megcsináltad cicám! -gúnyolódott.
-Én?? Éééééén?? Miről beszélsz te kis manó?? Te kezdtél el csikizni,én csak visszaadtam..
-De felelőtlen voltál! -erre kinevetett,és elszaladt.
-Na várjál csak Niall Horan! Ezt még visszakapod! -elkezdtünk kergetőzni az egész hotelban,amíg bele nem botlottunk egy nagy darag,kövér biztonsági őrbe,aki rögtön vissza is küldött a szobánkba.
-Megint megcsinálta kisasszony!-ismét gúnyolódott a kicsikém.
-Ne kezd,mert elkaplak este! -elkezdtünk nevetni.Aztán felém fordult,és ezt mondta.:
-Szeretlek kicsim! -erre elkezdett csókolgatni,de nekem ma nem volt olyan hangulatom,ahoz amit szeretett volna,ezért felálltam,és bementem a szobámba,felvettem a pizsamám,és lepihentem.Ő csak 5 perc múlva jött be,és megkérdezte:
-Valamit elrontottam? Miért nem akarod? -kérdezte aggódalmasan.
-Nem,dehogy is! Te tökéletes vagy a  számomra,nem benned van a hiba,csak most nincs hozzá kedvem! Ne haragudj! Nagyon szeretlek,de aludni szeretnék! Jóéjt.-erre a másik oldalra fordultam és pár perc alatt el is aludtam.

 Emma szemszöge

Zayn egész nap el sem mozdúlt mellölem.Érzem,hogy szeret,érzem a törődését,és mindent érzek ha csak rá nézek.Szeretem ezt az embert! Nagyon..
-Öm..Lehet elhamarkodott,vagy sietős,de meg kérdezem.Eljönnél velem Londonba,és laknál ott velem,velünk? -kérdezte,és látszott rajta,hogy izgul.
-Zayn..Ilyet kérdezned sem kell,ha össze sem jöttünk volna,még akkor is oda költöztem volna,mert az az álom városom! Szóval,természetesen,hogy veled megyek,akárhova! -erre örömében megölelt,és megcsókolt.A csókja,fhuu,hát nem is tudom kifejezni,egyszóval: Csodálatos! 
-Meg amúgy is pár nap,és Niall meg Domcsi is haza jön Párizsból!
-Igen,és velük is szeretnék lenni,meg úgy is nem soká az esküvő is lesz.Szerinted hol akarják tartani? -kérdeztem izgatottan,Zayn pedig elgondolkodott.
-Nem tudom,de tuti vízparti lesz,mert Niall-nek mindíg az volt az álma..
-Komolyan? Domcsinak is! Tényleg össze illenek,mindent ugyanúgy szeretnének csinálni,még mióta együtt vannak,azóta csak egy veszekedésük volt,de azt is aznap elsimitották,és az csak félre értés volt.Szóval nem kérdés,össze illő páros! -ekkor Zayn a szemembe nézett,és megkérdezte.
-Szerinted mi is összellünk,meg fogunk egyezni mindenben,nem fogunk veszekedni?
-Nem vagyok előre látó,de én próbálom majd minden veszekedésünket elkerülni,mert téged már nem akarlak semmi képpen elveszíteni! 
-Hát igaz,de én is próbálom ezeket elkerülni,és próbálok mindent megtenni,azért hogy ez a kapcsolat működhessen! Én sem akarlak soha elveszíteni!
-Én is pont ezt gondolom.Lehet lehetünk olyan szép pár,mint Niall meg Domcsi,nem? 
-Szerintem lehetünk! De azt tudom,hogy nagyon szeretlek,és csak te számítasz számomra! te vagy az ég,a hold,a nap,a csillagok,és minden ami csak lehet ebben a világban! Szeretlek kicsim! -Oh..Zayn,mennyire édes! Nála jobbat nem is kívánhat az ember.Nem fogom elengedni,mert szeretem.
 -


                
     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése